חיפוש

אזרחות ספרדית לקטינים – מה צריך לדעת?

אזרחות ספרדית מהווה כרטיס כניסה לאירופה אשר מאפשר שפע של הזדמנויות ויתרונות. כיצד נוציא אזרחות בעבור קטינים? להלן הפרטים.

אזרחות ספרדית – מה חשוב לדעת?

אזרחות ספרדית היא למעשה אזרחות אירופאית, ומשכך היא מהווה כרטיס משמעותי ביותר בעבור אזרחים ישראלים. הסיבה לכך היא שספרד נחשבת למדינה יציבה מאוד מבחינה כלכלית ובה יוקר מחייה נמוך באופן יחסי ממדינות אחרות ביבשת. בנוסף, בספרד שפע של מוסדות לימוד להשכלה גבוהה כמו גם מקומות תעסוקה רבים, ואחוז האבטלה במדינה הוא נמוך ביותר. על כן, רבבות של ישראלים מבקשים להוציא בשנים האחרונות אזרחות ספרדית וזאת בהתבסס על תיקון לחוק אשר עבר בשנת 2015 וקבע כי אזרחים ישראלים יכולים לקבל אזרחות ספרדית במידה והם מוכיחים כי הם חלק מאנוסי ספרד ופורטוגל. למעשה, מאז החל התיקון לחוק יוצא מ 7,000 ישראלים כבר הוציא אזרחות ספרדית, כאשר הנושא גם נכון בעבור קטינים.

ילד מוצאי דרכון

כיצד ניתן לקבל אזרחות ספרדית בעבור קטינים?

כאמור, לאור התיקון לחוק אשר עבר בשנת 2015 אלפי ישראלים ביקשו לבדוק האם גם הם צאצאים של מגורי ספרד ופורטוגל, ומשכך הם זכאים לקבל אזרחות כמו גם דרכון. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי הדרישות של הממשל בספרד מקפידות יותר מהממשל בפורטוגל, בעיקר בעבור בגירים אשר כולל בין היתר גם ידע על תרבות וההיסטוריה הספרדית, כמו גם ידיעת השפה. אולם, בעבור קטינים מתחת לגיל 14 מדובר בהליך פשוט יותר וזאת לאור העובדה כי קטינים פטורים מביצוע מבחנים אלא נדרשים להוכיח קשר למגורשי ספרד. לאחר שאכן נמצא כי ישנו קשר, נדרש לתאם פגישה בקונסוליה הספרדית וזאת על מנת להכיר את ההורים ולבסס אותו כנציגים של הקטין, בכדי להתחיל בתהליך. לאחר מכן, יש להגיש אישור מתורגם לספרדית המאשש כי הקטין לומד את השפה הספרדית כאשר האישור חייב להיות מחותם עם חותמת של משרד החינוך, כמו גם של המחלקה של משר החוץ. בנוסף, יש להגיש מסמכים נוספים בהתאם לחוק האזרחות הספרדית אשר כולל גם מסמכים משפטיים אשר מאששים כי הקביעה כי מדובר בצאצא של אנוסי ספרד, ולאחר אימות שלהם יש להגיע לפגישה נוספת עם הנוטריון אשר יגיש את הבקשה לקונסוליה הספרדית, עד לקבלת אישור האזרחות וקבלת הדרכון הספרדי.

קבלת אזרחות ספרדית בעבור קטינים – באמצעות חברת איזי נשיונליטי

אם אתם מעוניינים להוציא בעבור ילדכם הקטין אזרחות ספרדית כמו גם לקבל מידע מקיף בעבור ביטוח נסיעות לחו"ל, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.easynationality.com או ליצור קשר באמצעות המספר 03-7448834 ובכך תוכלו להתחיל בתהליך בצורה הטובה ביותר, כל זאת בזכות צוות מיומן אשר ילווה אתכם באופן מקצועי עד להוצאת האזרחות הספרדית בעבור ילדכם הקטין.

אולי יעניין אותך גם