חיפוש

כל הסיבות להגיש בקשה למחיקת חובות

הכסף מנהל את העולם שבו אנחנו חיים והאמת היא, שברמה כזו או אחרת כולנו מודעים לכך. אנחנו יודעים היטב שאם לא נתנהל כמו שצריך בסופו של דבר המכתבים מההוצאה לפעול לא יאחרו להגיע ומהר מאוד גם אנחנו עלולים למצוא את עצמנו שקועים בחובות. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם כבר חייבים לא מעט כספים, אתם בוודאי תוהים מה אפשר לעשות בנידון. כמובן שהדבר הגרוע ביותר יהיה להתעלם מהמצב, כי במציאות, בניגוד לסרטים, אף אחד לא יגיע ויסגור עבורכם את החוב. החדשות הטובות הן שיש כזה דבר הסדר של מחיקת חובות והאמת היא, שהיום ההסדר הזה זמין לא רק לטייקונים הגדולים בצורת ה"תספורת", אלא גם לאזרחים הפשוטים במדינה. לכן כדאי שתתעמקו בעניין הזה כי לסגור את החובות אחת ולתמיד זה אומר להתחיל מחדש, ואין ספר שזה מגיע לכם.

להגיש בקשה למחיקת חובות

התנאים שיקבעו האם תקבלו אישור למחיקת חובות או לא

 

באמת חשבתם לרגע שכל אדם שחייב כספים בישראל, בלי קשר לשאלה למי הוא חייב וכמה, יוכל להגיש בקשה של מחיקת חובות? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק, כי בפועל יש מספר תנאים שצריך עמוד בהם. הראשון הוא כמובן הסכום הכולל של החובות, אשר לא יכול לעבור את ה800 אלף ₪. שנית, הנישום שרוצה להגיש בקשה של מחיקת חובות לא יכול להיות בעל נכסים אשר רשומים על שמו, שכן במקרה כזאת ניתן יהיה לממש את הנכסים ולא תתקבל הבקשה למחוק את חובותיו. במידה ואתם כן עומדים בתנאים השונים למחיקת חובות כדאי יהיה לפעול כמה שיותר מהר, כי אין שום סיבה להמשיך ולגרור את הדברים שכן החובות רק הולכים וגדלים בזמן הזה.

 

האם תכונית הפירעון שתקבלו תהיה אטרקטיבית?

 

אתם לא יכולים לדמיין אפילו עד כמה! וזו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי להגיש כמה שיותר מהר את הבקשה למחיקת חובות. המטרה היא להקל על חייבים כמוכם, כלומר על אנשים שאומנם חייבים כספים אך לא מדובר אצלם על חובות מאוד גבוהים. לכן גם תוכנית ההבראה שייתנו לכם תהיה כזאת שתוכלו לעמוד בה יחסית בקלות, מה שאומר שבאמת יש לכם כאן הזדמנות לצאת לדרך חדשה. המדינה הבינה שהדרך הנכונה היא לסייע לחייבים להתמודד עם המצב שאליו הם הגיעו כי רק מתוך כך יכולה לצמוח הבנה ויכולה להימנע הישנות הבעיה הזאת. לכן, לכם, בתור החייבים, כדאי לנצל זאת.

 

לפרטים ובירורים: https://www.yml-law.co.il

 

 

אולי יעניין אותך גם