חיפוש

ניתוחים פלסטיים – סקירה כללית

ניתוחים פלסטיים – סקירה כללית

כל אחד מאיתנו מגיע לגיל שבו הדברים כבר לא נראו כבר בעבר. מבחינה רגשית הרבה פעמים הניסיון מסייע לנו כי אנחנו חווים את החיים אחרת לעומת גיל הנעורים, אך מבחינה פיזית הדברים דווקא בדרך כלל נראים פחות טוב. אנחנו מגלים קמט חדש כמעט בכל חודש, נראים עייפים, העור נפול ובאופן כללי המשימה להסתיר את גילנו הולכת ונהיית מורכבת יותר ויותר. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, חושבים על ניתוחים פלסטיים ויש כמה דברים שכדאי לדעת על התחום הזה. הדבר הראשון והחשוב ביותר, שהרבה פעמים אנשים שוכחים, זה שאחרי הכול מדובר על ניתוח לכל דבר ועל פעולה כירורגית. משמעות הדברים היא שיש בכך גם סיכונים ויתרה מזה, יש גם זמן התאוששות והחלמה שצריך לעבור. מצד שני, היום הניתוחים הפלסטיים כבר הגיעו לדרגה כל כך מתקדמת, עד כי זה יהיה כמעט פשע לא לעבור ניתוח שיכול לשנות את חייכם לטובה, אז למה אתם מחכים?

 

לאיזה ניתוח אתם זקוקים?

בבואנו לראות איזה ניתוחים פלסטיים מושכים את הקהל הרחב בארץ ובעולם, אנחנו רואים שהטיפולים הנפוצים ביותר הם:

  1. ניתוח אף
  2. ניתוח הגדלת חזה
  3. ניתוח שחזור חזה
  4. ניתוח להצרת היקפים
  5. ניתוח מתיחת פנים
  6. ניתוח עפעפיים ועוד

האמת היא, שבימינו אפשר לנתח כל דבר ואיבר במטרה לשנות את צורתו ולהתאים את הצורה יותר למה שחלמתם עליו. לכן זה לא משנה מה הוא אותו דבר שאתם פחות אוהבים בגופכם כי בכל מקרה תוכלו לעבור ניתוח פלסטי שיוכל לשנות את התמונה. עוד נתון חשוב שכדאי לדעת על ניתוחים פלסטיים, זו העובדה שהיום עוד ועוד אנשים עוברים אותנו, ולא מדובר רק על נשים. למעשה הסטטיסטיקה מדברת על כך שככל שעוברות השנים עוד ועוד גברים בוחרים לעבור ניתוחים כאלה ולכן ברור מדוע גם אתם יכולים לחשוב על כך בקלות. טיפולי יופי נוספים ניתן למצוא במכון התחדשות שבבורסה ברמת גן.

אסתטיקה

 

המנתחים הטובים ביותר שיש

איך אפשר לדבר על ניתוחים פלסטיים נפוצים, על ההתעניינות בנושא הזה ולא להזכיר את המנתחים הרבים? לא מעט רופאים בוחרים לעשות התמחות ברפואה אסתטית ויש לכך סיבה טובה: זה מכניס לא מעט כסף. לפעמים גם הר הכסף. עם זאת, אם אתם נמצאים היום בצד של המטופל שצריך לבחור את המנתח הפלסטי שלו, כדאי יהיה לבדוק היטב אל מי אתם פונים. אין שום מקום לקחת סיכונים מיותרים כי אפילו אם מדובר על ניתוח שהוא יחסית פשוט, עדיין מגיע לכם לקבל את הטוב ביותר. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק מי הוא האדם שאליו אתם פונים, האם הוא מגיע עם הרבה ידע והאם הוא כבר ביצע בעבר מספיק ניתוחים פלסטיים כמו זה שמעניין אתכם? רק כך תוכלו לדעת שאתם במקום הנכון וכך תגדילו את הסיכוי שלכם לצאת באמת מרוצים מהניתוח שיסתיים בשלום.

אולי יעניין אותך גם