חיפוש

מדוע כדאי לבחור עורך דין מקצועי שילווה את העסק שלכם?

הגעתם למסקנה שעכשיו זה הזמן שלכם לפרוץ קדימה ושאתם רוצים לשנות את המצב התעסוקתי שלכם, ואולי כך גם את המצב הכלכלי? אם כך, בוודאי הצעד שעליו אתם חושבים הוא לעזוב את העבודה ולהתחיל לעבוד בתור עצמאים, שכן בסופו של דבר כולנו יודעים שהדרך להצליח עוברת דרך הקמת עסק עצמאי. זה לא משנה במה העסק שלכם יעבוד ואיזה סוג של שירות אתם מתכוונים לתת ללקוחות שלכם, כי מה שבטוח זה שעליכם לעשות זאת בצורה חוקית. למעשה, ככל שהעסק יהיה גדול יותר, תצטרכו להתמודד עם יותר לוגיסטיקה ועניינים חוקיים מזוויות שונות, כמו לדוגמא, העסקת עובדים ושמירה על הזכויות שלהם. מה אתם באמת מבינים בתחום הזה? והאם עצם העובדה שהחלטתם להקים חברה מחייבת אתכם גם להבין בחוקים ובדינים של מדינת ישראל? התשובה היא כמובן שלילית ובדיוק בשביל זה אתם צריכים עורך דין שיוכל ללוות אתכם. עורך דין מקצועי הוא אדם שיוכל להכיר את העסק שלכם מקרוב והוא אדם שיוכל להיות אחראי על כל ההיבטים החוקיים של החברה שלכם. תוכלו להתייעץ איתו בכל רגע נתון ואתם תראו שזו תהיה התנהלות נכונה אשר תמנע מכם לעשות לא מעט טעויות מיותרות.

 

איך לבחור את עורך הדין שילווה את העסק שלכם?

אם יש משהו בטוח, זה שלא חסרים בימינו הרבה מאוד עורכי דין שאיתם תוכלו להתייעץ ושאותם תוכלו להעסיק באופן קבוע כנותני שירות וייעוץ בעסק שלכם. עם זאת, כמובן שלא עם כולם תהיה לכם כימיה מספיק טובה ולא על כולם תרגישו שאתם יכולים לסמוך. לכן עולה השאלה איך בכל זאת תוכלו לבחור את האדם שעליו ניתן יהיה לסמוך יותר בקלות וכדאי לעשות בנושא הזה כמה שיותר בירורים. ראשית, ממתי אותו עורך דין עוסק בתחום? והאם הוא סיים את הלימודים שלו ממש לא מזמן או שהוא כבר מגיע עם עשרות שנים של ניסיון? שנית, האם מדובר על עורך דין שיש לגביו המלצות רבות או שהוא אדם יחסית אלמוני? חשוב לעשות את הבירורים הללו כי בסופו של דבר תמיד עדיף יהיה לבחור אדם שאתם יכולים לסמוך עליו ושיהיה לכם כמה שיותר נוח ונעים לעבוד מולו.

עסקים

שכר הטרחה של עורך הדין שלכם

עוד דבר שכמובן שאתם צריכים לברר, זו שאלת שכר הטרחה. יש הבדל בין מצב שבו אנחנו פונים בצורה חד פעמית לאנשי מקצוע מסוימים, כמו עורכי דין, ומבקשים את הסיוע שלהם בצורה נקודתית ובין עורך דין פשיטת רגל שמלווה את העסק שלנו לאורך שנים בצורת מתן שירות חודשי. אומנם זה נכון שבוודאי תרצו לקבל שירות מאיש מקצוע מוביל ואמין, אך מצד שני, זה לא באמת הגיוני להפנות לעניין הזה תקציב מאוד גדול מכל ההכנסות העתידיות של העסק שלכם. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק את הנושא הזה לעומק ולראות כמה זה יעלה לכם, כי מה פתאום שתשלמו מחיר גבוה מידי? שימו לב שהיום עורכי הדין לגמרי רגילים כבר שעושים ביניהם השוואה ולכן, אם הרגשתם לרגע לא בנוח לקבל הצעות מחיר מכמה מומחים שונים, כדאי שתדעו שזה מקובל לחלוטין. שימו לב, בין היתר, מה כולל השירות ועל מה אתם עומדים לשלם כי אין סיבה לשלם מחיר מופקע לעורך הדין שלכם. אתם תראו שאם יהיה לכם עורך דין שיוכל ללוות באופן צמוד את העסק הדברים ייראו אחרת ותוכלו להיות בטוחים שאתם עושים הכול בצורה חוקית.

אולי יעניין אותך גם