חיפוש

מדריך למעבר דירה

עוברים דירה? מעולה, בואו לקרוא איך לעשות זאת נכון

המשפחה התרחבה, העתקתם מקום עבודה, הילדים גדלו וחשוב לכם שיגדלו באזור אחר וטוב יותר, או סתם ניחשתם את המספרים הנכונים בלוטו והחלטתם לשפר דיור? מזל טוב! מעבר דירה מהווה החלטה מרכזית ולא פחות מכך – חשובה על מנת לעבור את התהליך בצורה טובה ובעיקר נכונה.

מפת עולם ומשאית

חברה להובלת דירות אמינה, מומלצת וזולה – איך בוחרים?!

כשתקליקו בגוגל 'חברת הובלות דירות ', תקבלו עשרות אם לא מאות תוצאות, אך מי מהם אכן אמין? מי מהם אכן יספר ביטוח ואחריות לחפצים היקרים לכם? צצות מן הסתם השאלות בראשכם נוכח שפע ההצעות והתוצאות. ראשית, בדיוק כפי שתעשו בטרם תבררו על רופא פרטי או להבדיל, בטרם תסגרו חבילת נופש למשפחה, בדקו האם לבית העסק קיימות המלצות, רשימת לקוחות הממליצים ומפרטים את חוות דעתם על השירות שקיבלו כשהזמינו את חברת ההובלות בה אתם מתעניינים, מצאתם מספר ביקורות חיוביות ואמינות? מעולה! את השלב הכי חשוב צלחתם בהצלחה. כעת הגדירו לעצמכם ברשימה מסודרת את המטרות והנקודות החשובות לכם ובעצם שאותם אתם מצפים לקבל בעסקת ההובלה, אתם זקוקים להובלת דירה עם מנוף שיהווה חלק בשינוע הרהיטים והחפצים? כתבו זאת. הדירה החדשה אליה תעברו עדיין לא מוכנה ובתקופת המעבר תתגוררו אצל ההורים? לא נח אבל זה זמני, מה שכן – חברת הובל העם המלצות המספקת שירותי אחסנה לתכולת הדירה בהחלט תקל את כאב הראש עבורכם. נקודה חשובה שרבים ממעבירי הדירות נוטים לשכוח לבדוק ביסודיות בטרם יסכמו עם חברת ההובלה היא בירור אופן הטיפול בחפצים 'רגישים', למשל, פסנתר יקר ערך שקיבלתם בירושה או מזנון יוקרתי עתיק שכל שריטה או חלילה שבר כתוצאה מהובלה לא איכותית תפגום בערכו. חברת הובלה מקצועית ואמינה תספק לכם מעטפת מקצועית בדיוק עבור החפצים האלה, כך שבעת מעבר הדירה תדעו שגם הפסנתר, המזנון או תמונת הענק שהצבתם בסלון – יגיעו בשלום ובבטחה לדירה החדשה.

איך להוזיל את מחיר ההובלה ?

ולבסוף, הפרט הקטנטנן שאנחנו הישראלים מאד אוהבים: המחיר. למרבית הלקוחות בציבור ישנה ההבנה השגויה שחברת הובלה מקצועית ואיכותית בהכרח תעלה הון תועפות ובאופן יקר משמעותית, אז זהו, אפשר גם אחרת. שרותי הובלות מיכאל ובוריס מוכיחה שהנחת העבודה כי חברת הובלות מצקועית הינו עסק יקר – מוטעית. הובלות מיכאל ובוריס המחזיקים בניסיון של שנים בתחום הובלות הדירות, מעניקים לכל לקוח יחס אישי המתחיל כבר בשיחת הטלפון הראשונה, בה הם יבררו איתכם את הצרכים החשובים לכם. זקוקים למנוף? יגיע. איחסון תכולת הדירה בדרך למעבר המלא? גם את זה תקבלו, לא עוברים דירה אל צריכים הובלה של מספר פריטים בודדים? ניחשתם נכון, גם את השירות הזה תקבלו. ואם תרצו לדעת מה חושבים הלקוחות של מיכאל ובוריס גם את זה תדעו, ובקלות. מבחר המלצות חמות של שורת לקוחות מרוצים נמצאות באתר החברה. אז… מעבר קל ובטוח, והכי חשוב, מהיר ומקוצעי!

אולי יעניין אותך גם