חיפוש

עבירות סמים ועונשן

עבירות סמים הן מגוונות, ויש להבדיל בין מספר דברים כאשר דנים בעבירות מסוג עבירות סמים. במקרים מסוימים, ניתן להקל על עונשים באופן משמעותי, כך שאם נאשמתם בעבירת סמים כזאת או אחרת, מומלץ לפנות עוד היום לייעוץ עם עו"ד פלילי מקצועי.

לדאבוננו גם זה קורה, ואנשים רבים מוצאים את עצמם באמצע פרשיית סמים כזאת או אחרת, לעיתים בעקבות שימוש עצמי ולעיתים בעקבות סחר בסמים, השתייכות לרשת למכירת סמים ועוד. במקרים אלו של חשד במעורבות בעבירות סמים, עורך דין פלילי יעניק את הסיוע המקצועי שעשוי לחלץ אתכם מהצרה אליה נקלעתם. שימו לב, אין שום צורך שתקבלו את המצב כפי שהוא, היות ולסיטואציות רבות בחיינו יש פתרון, רק צריך לדעת לאן לפנות. אתר מרטינדייל הוא אתר עו"ד בתחום המשפט הפלילי, והוא יעניק לכם את הייעוץ שאתם צריכים בשעת צרה. מרטינדייל מתמחה בעבירות סמים, וניתן לקבוע עם עורכי הדין פגישת ייעוץ באופן בהול.

הבדלים בסמים – הבדלים בעונשים

כיום, המשטרה פחות נוטה לאכוף את הנושא של עישון סמים קלים לצורך שימוש עצמי, אך אם נתפסתם בעודכם סוחרים בסם מסוג מריחואנה, אתם עדיין צפויים לעונשים הקבועים בחוק, היות ואנחנו עדיין לא חיים באמסטרדם.

שימו לב, עבירות של סחר במריחואנה הן עבירות פליליות לכל דבר, אך חומרת העונש תעלה ככל שדרגת הסם תעלה גם היא. כלומר, במילים אחרות, אם נתפסתם כשאתם חשודים בסחר של כדורי אקסטזי, קוקאין או אפילו הרואין וסוגי סמים קשים אחרים, אתם צפויים לעונשים הרבה יותר חמורים, מאשר עונשים הקבועים בחוק עבור סוחרי מריחואנה. יחד עם זאת, כל מקרה לגופו, וקיימות גם סיטואציות בהן אנשים נאשמים בניהול של רשתות סמים, בלקיחת חלק בפעילות של רשתות סמים ועוד.

גראס

פועלים למען הקטנת העונש ככל הניתן

ההסתייעות בעורכי דין פליליים במהלך מקרים אלו של עבירות סמים, היא אלמנטרית לחלוטין. אם נקלעתם לסיטואציה מסוג זה, אתם חייבים לפעול כמה שיותר מהר בכדי ליצור קשר עם עורכי דין פליליים מומלצים בתחום של עבירות סמים, וזאת מפני שככל שהזמן יעבור, כך אתם מקטינים את הסיכוי שתיק החקירה יסתיים לטובתכם.

שימו לב, גם ניתן להסתייע במשרד עו"ד מוסקביץ' וטייב לטובת הכנה לחקירה משטרתית. במקרים של חקירות משטרתיות, אנשים נוטים להילחץ רבות – גם אם הם דוברים אמת וחפים מפשע. אם אתם חשודים בעבירות סמים ועתידים לעבור חקירה משטרתית, מומלץ מאוד להסתייע בעורכי דין בכדי לבצע סימולציות שונות ולהיות מוכנים לחקירה. בשורה התחתונה, אם אתם חשודים בשימוש עצמי של סמים קלים, לא תמיד יש צורך להסתייע בעורך דין, אך גם במקרים אלו, ההסתייעות בעורך הדין הנכון עשויה להוביל אפילו לסגירת התיק. במקרים של חשד בסחר ו\או שימוש וסחר בסמים כבדים וקשים, ההסתייעות היא בגדר חובה – פנו לעו"ד.

מדוע כדאי לבחור עורך דין מקצועי שילווה את העסק שלכם? להלן הכתבה.

אולי יעניין אותך גם