חיפוש

אודות בלוג ההחלפות של ישראל

שלום לכל קוראיי,

שמי עידו בוגר תואר ראשון ושני במדעי המחשב וגיק גדול מאוד של בלוגים בזמני הפרטי. את תחביב הבלוגים התחלתי שהייתי קטן. בזמנו היו אתרים שאיפשרו לנו להגיב על כל מיני נושאים שונים את הדעות האמיתיות והכנות שלנו. באתרים אלו התחלתי את צעדי הראשונים בתור בלוגר קטן שרואה פוסטים ובעיקר קורא. לאחר זמן לא ארוך הבנתי שהדבר המעניין ביותר הוא עצם יצירת נושא השיחה – כך אתה יכול לראות אילו דעות יש לאנשים על דברים שמעניינים אותך באופן ספציפי.

את בלוג ההחלפות הקמתי כאשר הייתי סטודנט לתואר ראשון – לא לפני הרבה זמן. ראיתי צורך אמיתי לחפצים במחירים זולים של חברי לספסל הלימודים שרק עברו דירה או אלה שסתם מחפשים מחירים נוחים לכיס. ישבתי עם כמה חברים וניסו להעלות רעיונות שונים אך זה לא צלח. ואז באיזה לילה לאחר הלימודים התיישבתי על המחשב ומה יכולתי לעשות חוץ מלהיות בבלוג וכך עלה הרעיון – החלטתי בין לילה להקים את הבלוג הזה – בלוג ההחלפות של ישראל.

הבלוג עבד נפלא, חברים סיפרו לחברים והוא ממש נהיה למקום להחלפת ציוד כזה או אחר אחד עם השני. ההצלחה  המסחררת של הבלוג גרמה לי רק לרצות עוד.  ולכן החלטתי שהגיע הזמן לשתף ולספר על כל מיני נושאים חמים במדינת ישראל הקטנה היפה והמבעבעת שלנו. כך נוצר בלוג החלפות ולצידו שיח מעניין וקולח לכל המעוניין בדבר.

אם יש לכם שאלות כלשהן על האתר, על החלפות או על כל נושא דיון שעלה לאתר ולא הבנתם מוזמנים לצור איתי קשר ולקבל את המענה הטוב והמהיר ביותר.