חיפוש

ג'אקו חולצות – הדפסת חולצות בכל הארץ | סיקור

הדפסת חולצות היא כבר מזמן לא עניין ששמור לילדי צופים בלבד.

נשואים טריים, יחידות צבאיות, גיבושי עובדים ועוד פלחי אוכלוסייה מגוונים בציבור הישראלי נהנים מהכיף של חולצות מודפסות.

בכתבה הבאה נציג סיקור של אחד העסקים המרעננים בתחום – ג'אקו הדפסת חולצות.

 

הכול התחיל בשחרור…

הסיפור של ג'אקו הוא האגדה הקלאסית של אנשים שבנו את עצמם בעשר אצבעות. מעשה בשני אחים, משוחררים טריים מגוש עציון, שהחליטו להכניס משב רוח מרענן לתעשייה ולהקים עסק עצמאי צעיר ונגיש בתחום הדפסת החולצות. הרעיון להתמקד בתחום זה נבט מהיחידות הקרביות בהן שירתו ומחולצות סוף המסלול וימי הספורט שהם הפיקו לחבר'ה מהצוות.

עם הבנה מועטה בתחום אך רצון אדיר ללמוד, הקימו האחים את העסק מאפס. הכסף שקיבלו ממענק השחרור הושקע במכונות דפוס ובציוד נוסף להדפסת חולצות. האחים למדו את תחום על בוריו, לרבות טכניקות מוצלחות להדפסה, כלים גרפיים שימושיים ועוד. התוצאה לפניכם – עסק משגשג ובועט שמשווק חולצות, אקססוריז ופריטי לבוש נוספים מודפסים לכל רחבי הארץ.

 

אקספרס של חולצות

קיימים עוד לא מעט עסקים שעוסקים בהדפסת חולצות בישראל. נשאלת השאלה אם כן מהי הייחודיות של ג'אקו הדפסת חולצות?

אחד היתרונות המובחנים של חברה זאת נעוץ בתחום השירות. החברה יודעת לספק משלוחים לכל רחבי הארץ ובזמן שיא. החברה אף מפעילה שירות אקספרס מיוחד שמספק את הסחורה ממש מהיום למחר, לטובת אנשים שנזכרו בהזמנה ברגע האחרון.

כמו כן החברה מציע שירותי עזר בתחום הגרפיקה לטובת אלו שמסתבכים עם הפקת הגלופה. כלומר, לא צריך למצוא מתנדב מהחבר'ה עם חוש בסיס לציור על מנת לארגן הזמנה. אפשר ישירות להתקשר לעסק ולקבל את כל החבילה (ציור גלופה + הדפסה) במכה אחת.

תוסיפו על כך איכות בלתי מתפשרת ברמת הגזרה וההדפס יחד עם מחירים נוחים (כולל אפשרות להתגמשות במחיר עבור קבוצות גדולות) ותקבלו קהל לקוחות מרוצה שהולך וגדל מיום ליום, אשר עליו נמנים ארגונים בולטים, משפחות ואנשים מובילים בתחומם.

 

היצע הולך ומתרחב

תחום הדגל של ג'אקו הוא אכן הדפסת חולצות אך חשוב לציין שלחברה יש ארסנל מוצרים מגוון הרבה מעבר לרמת הטי-שירט. ניתן להזמין אצלם פריטי לבוש נלווים כגון כובעים, קפוצ'ונים ואפילו ביגוד מותאם לחיילים כמו חולצות תרמיות, מכנסי ספורט ועוד. כמעט מיותר לציין שמוצרי החברה מיועדים עבור כלל הציבור ללא הבדל גיל, מין ומידה. החל מבגדי תינוקות ועד למידות גדולות – ניתן למצוא זאת אצל ג'אקו.

כמו כן החברה שולחת את ידיה גם בתחום המרצ'נדייס. ניתן להדפיס אצל ג'אקו לא רק על בגדים אלא גם על מסכות כותנה, ספלים, בקבוקי מים, תיקים מסוגים שונים ועוד. ההיצע הוורסטילי הזה הופך את ג'אקו לעסק מעניין עם הרבה אפשרויות אטרקטיביות להציע ללקוחותיו.

 

מתלה בגדים

אולי יעניין אותך גם