חיפוש

האם יש קשר בין טלפתיה לקריאת מחשבות

האם רק יחידי סגולה זכו ביכולת ליצור טלפתיה? לקרוא מחשבות? שאלות אלו עולות הרבה בהקשר של טלפתיה וקריאת מחשבות. רבים מאיתנו חווים רגעים מרגשים של קסם מסוים כאשר מתקיימים רגעי חשיבה משותפים עם אדם מסוים או תחושה ששני אנשים חשבו בדיוק על אותו דבר באותו זמן.

בטח ובטח כאשר אותו אדם שבדיוק חשבנו עליו מתקשר אלינו לנייד. תופעת הטלפתיה נחקרת ונחקרת שנים רבות. הוסיפו לקרוא וגלו את הקשר שבין טלפתיה לקריאת מחשבות ומה שבניהם.

 

היכולת לקרוא מחשבות

המילה טלפתיה מגיעה מהשפה היוונית ופירושה הוא – רגש רחוק. משמעות המונח טלפתיה היא קליטת מסרים, מחשבות ורגשות מאדם אחר או גם חיות בחלק מהאמונות, ללא כל תקשורת ואף ללא כל קרבה פיזית. אמצעים אלה נובעים מיכולות על טבעיות כפי שמתואר לרוב.

עוד יכולת מיוחדת בטלפתיה היא היכולת ממש להעביר מסרים, זאת אומרת ליצור אינטראקציה שיחתית כמעט, במונחים של שיח ללא מילים, כך שמתקיימת תקשורת של ממש וזאת בזכות המחשבה בלבד. רוב המאמינים ביכולת ליצור טלפתיה סבורים שזהו כלי שניתן להתאמן עליו ולהשתכלל בו וזאת על ידי עבודה רוחנית ופנימית בכדי להתחבר לאנרגיות גבוהות יותר באדם ובעולם.

 

התייחסות המדע לטלפתיה וקריאת מחשבות

במדע התייחסו עד לא מזמן לטלפתיה כאל דבר שאינו מוכח ואינו אפשרי, וזאת משום שבתפיסה המדעית משייכים את המחשבה לפעילות המתרחשת בתוך המוח עצמו בלבד. הכוונה היא, שהמוח מייצר את המחשבות באמצעות פעילות חשמלית המתרחשת בתוכו ולכן אי אפשר לתקשר עם פעילות חשמלית המתרחשת אצל אדם אחר או בשדה אחר לגמרי.

על אף כל אלה, לפי תפיסות וגישות רוחניות המציאות הסובבת איתנו מרושתת גלים אנרגטיים, בין חיות לאדם וגם לטבע. המידע מסתובב חופשי ובעצם נקלט על ידינו בכל עת. לכן, גם המחשבות והתחושות שלנו נמצאות בשדה הזה.

על פי תפיסות רוחניות רבות, טלפתיה מתרחשת כאשר אדם מסוגל לפתוח את ההכרה שלו, את המודעות שלו ואת השכל שלו ובכך להתחבר אל השדה המגנטי השייך לאדם אחר ולעולם באופן רחב ובכך לקלוט מידע. לעוד מידע בנוגע לאמני טלפתיה ואמני חושים כנסו ללינק – https://yaron-mind.co.il.

 

מה באשר לקריאת מחשבות?

קריאת מחשבות למעשה הינה פעולה של קבלת מידע חד משמעי מאדם אחר, כוונת משפטים שלמים וידיעת כל העובר במוחו. פעולה זו היא למעשה אגדה ואינה קיימת גם לא בתפיסות רוחניות וגם לא בתפיסות מדעיות כמובן. אין ספק שקריאת מחשבות הינה אפקט מומצא ששייך לרוב לאגדות.

לרוב, עושים שימוש במונח קריאת מחשבות בשביל לתאר גם טלפתיה, אך אין להתבלבל. טלפתיה הינה היכולת לחוש ברעיונות מסוימים הקשורים לאדם אחר אך לא לקרוא את אשר בדיוק הוא חושב ועובר במוחו.

טלפתיה

אולי יעניין אותך גם