חיפוש

האם מומלץ שהמדרסים יהיו קשיחים או רכים?

המדרס הוא אביזר שניתן לשים בנעל, שנועד בעיקר על מנת להקל על כאבים שנובעים כתוצאה מבעיות אורתופדיות ובריאותיות שונות, וכן הוא נועד על מנת

להפחית מהעומס שקיים על עצמות כפות הרגליים.

כל אדם זקוק למדרס שייחודי למבנה כף הרגל שלו, שמותאם לבעיה הרפואית שממנה הוא סובל ולאופי הפעילות היום יומית שלו. האם ישנה העדפה בין

מדרס רך או קשיח?

 

מדרס רך או קשיח – מה עדיף?

במקרים רבים יהיה קשה לתת תשובה אחת נכונה לשאלה הזו, כי התשובה מאוד אינדיבידואלית ומשתנה בהתאם לאדם שעתיד להשתמש במדרס. רמת הקשיחות של המדרס משתנה בהתאם לצרכים ולמצב הרפואי של כל אחד, בהתאם לגיל, בהתאם למשקל הגוף ובהתאם למידת הקושי של כפות הרגליים.

יש מצבים שככלל ההמלצה היא להשתמש במדרסים יותר קשיחים – למשל כאשר מדובר על מדרסים ביומכניים, שנועדו על מנת לתקן עיוותים בכף הרגל או לטפל בבעיות אורתופדיות שונות. אנשים אשר סובלים מפלטפוס, כאבים בכפות הרגליים או כפות רגליים אשר נוטות קדימה או החוצה, למשל, ימצאו את המדרס הקשיח כיעיל ומפחית כאבים.

עם זאת, ישנם מצבים בהם מומלץ להשתמש במדרס רך יותר, כמו למשל אם לאדם שעתיד להשתמש במדרס יש כפות רגליים קשיחות יותר בעלות תנועתיות נמוכה, או כאשר בכף הרגל ישנה קשת גבוהה וקשיחה.

כאמור, אין כלל גורף שמתאים לכל משתמשי המדרסים באשר הם – ותמיד נדרשת התאמה של קשיחות המדרס אל הפרמטרים השונים של כל אחד מאיתנו.

 

מדוע חשוב להתאים את המדרס אישית אליכם, והיכן כדאי לעשות זאת?

את המדרס חשוב להתאים הן אל מבנה כף הרגל שלכם באופן ייחודי, הן לסוג נעליים שאותן אתם נוהגים לנעול, והן לאופי הפעילות היום יומית שלכם (מבנה המדרס צריך להיות מותאם אם אתם נוהגים ללכת או לרוץ הרבה במהלך היום, או אם רוב הזמן אתם בישיבה).

החשיבות של ההתאמה היא על מנת להשיג את רמת היעילות הגבוהה ביותר מהמדרס, וכדי לשפר את איכות החיים שלכם בצורה משמעותית – שזוהי אחת המטרות שלשמן המדרס נועד. אם המדרס לא יותאם אליכם באופן אישי, יעילותו תצנח בצורה משמעותית והוא לא באמת ישיג את מטרתו.

את התאמת המדרס מומלץ לבצע במקום בו ישנם אנשי מקצוע, שעוסקים באופן יום יומי בהתאמת מדרסים ומתמחים בתחום. אנשי המקצועי יוכלו להתאים לכם את המדרס בצורה הטובה והאיכותית ביותר, בהתחשב בכל הפרמטרים השונים שמאפיינים את הפעילות שלכם ואת מבנה כף הרגל שלכם. על מנת להתאים לעצמכם מדרסים בצורה מהירה ואיכותית, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://insole-midrasim.co.il וליהנות מליווי צמוד ומקצועי של מומחים בתחום המדרסים!

כאשר מדובר על הבריאות שלכם ועל שדרוג איכות החיים שלכם, חשוב לבחור במקום המקצועי והאיכותי ביותר!

 

נעלי ספורט

אולי יעניין אותך גם