חיפוש

הובלת דירה ללא מעלית

סוף סוף הגעתם לרגע המרגש. בין אם זו הדירה הראשונה שאתם עוברים אליה, או הבית שסוף סוף קניתם, כניסה לבית חדשה הוא עניין תמיד מרגש ומשמעותי. לרוב, חווית המעבר קמה ונופלת על גורם אחד- ההובלה. הובלה טובה תיצור לכם חוויה טובה בעת המעבר ותאפשר לכם כניסה חלקה ונעימה לבית החדש. מנגד, הובלה לא מקצועית יכולה להקשות עליכם את המעבר ולהשאיר לכם טעם רע בפה.
להובלה תפקיד מכריע במיוחד כשמדובר בהובלה בדירה ללא מעלית. במקרה זה תהליך ההובלה מורכב יותר- והמחיר בהתאם.

 

אז איך בוחרים את המוביל הנכון?

תחום ההובלות הוא רחב. יש מגוון עצום של אפשרויות שביניהן ניתן לבחור חברת הובלות. אז איך מוצאים מבין כל המובילים את המוביל הנכון עבורך?

המלצות– שאלו חברים, התייעצו עם השכנים, ערכו סקר שוק. כשאתם מוצאים מובילים שנראים לכם אופציונליים בדקו קודם כל מה אחרים רשמו עליהם. חפשו באתר מדרג או בכל אתר שכתובות בו חוות דעת על אנשי מקצוע. סמכו על חוות דעתם של אחרים, הם כנראה היו בנעליים שלכם ממש לפני כמה רגעים.

מחיר– וודאו שהמובילים שאתם רוצים לסגור לא גובים מכך מחיר גבוה מדי על ההובלה. אנחנו ממליצים לא לקחת גם מובילים שלוקחים מחיר נמוך מדי. ייתכן מאוד שיש להם סיבה לכך ולא הייתם רוצים שהם יובילו לכם את החפצים.

 

זמינות– אתם כבר בדירה החדשה, מחכים למובילים שאמורים היו להגיע כבר לפני חצי שעה, ואף אחד מהם לא עונים לכם… עוד בשלב הבחירה וודאו שהמוביל שאתם בוחרים זמין עבורכם, פנוי ונכון לענות לכם על השאלות ולהקל עליכם. כך תוכלו למנוע מצבים מאוד לא נעימים.

 

מובילים משאית וקרטונים

 

 

וכמה זה יעלה לכם?

המחיר בין ההובלות משתנה ותלוי בגורמים שונים, ביניהם המרחק בין הדירות שביניהן אתם עוברים, קומת הדירה, מעלית, תכולת ההובלה, פירוק הרהיטים, כמות החדרים ועוד.

מיקום הדירות– במידה ואתם עוברים לדירה אחרת שאינה בעיר שבה אתם כרגע גרים, תאלצו לשלם על ההובלה תוספת של בין 300-500 שקלים. אם העיר רחוקה תיתכן תוספת של אפילו 1000 ₪.

פירוק והרכבה– עלות הפירוק והרכבה של רהיטים ינועו בין 1,000-1,500 ₪

אריזה– חלק מחברות ההובלה יכולות לספק גם שירותי אריזה. לרוב קרטון שביר יעלה כ-25 ₪ וקרטון לא שביר כ-15 ₪.

שימוש במנוף– שעת מנוף תעלה בין 250-600 ₪ בהתאם לגובה הקומה אליה אתם עוברים

הובלה לדירה ללא מעלית– על כל קומה ללא מעלית תאלצו להוסיף כ-10% נוספים.

עלויות– לרוב עלויות ההובלה מגיעות לכ- 2,000-3,000 ₪  (לא כולל אריזה).

 

אז בין אם אתם מחפשים הובלות בחולון, בבאר שבע, בתל אביב או אפילו באילת- קחו בחשבון את כל הפרמטרים ובצעו בחירה מושכלת.
בהצלחה בדירה החדשה.

אולי יעניין אותך גם