חיפוש

הופעת סטנד אפ באולם סגור או במקום פתוח – יצאנו לבדוק

כן, זה קורה, בעקבות מגמת ההתחסנות ישראל עומדת להיות בין המדינות הראשונות (אם לא המדינה הראשונה) שהולכת לצאת מהקורונה. מציאות זו סוף סוף מאפשרת פתיחת עסקים ואירועי תרבות לציבור הרחב. בין אירועי התרבות האלה ישנם מופעי הסטנד אפ שהתרגלנו לראות בעיקר מהבית בזום. אז איך זה יעבוד? הופעת סטנד אפ באולם סגור או במקום פתוח – יצאנו לבדוק:

 

חוזרים לחיים – התחסנתי, אני יכול ללכת להופעה?

אם החלטתם שאתם רוצים לפתוח את החזרה לשגרת חיים (לפחות חלקית) עם סטנדאפיסט אז הנה כמה דברים אלמנטריים שאתם צריכים לדעת:

  1. בשביל ללכת לאירוע כמו מופע סטנדאפ עליכם לקבל תו ירוק המעניק לכם זכות להיכנס לאותם אירועים
  2. מי שהחלים מקורונה או שהתחסן פעמיים ועבר שבוע מאז החיסון השני – זכאי לתו ירוק
  3. ניתן להנפיק את התו הירוק באמצעות האפליקציה 'רמזור' של משרד הבריאות
  4. ניתן להציג את התו באמצעות האפליקציה, תצטרכו להצטייד גם עם תעודת זהות

 

הופעת סטנד אפ באולם סגור:

אז נמאס לכם מהופעות בזום והנה, קשה להאמין, אבל אתם הולכים ללכת לאירוע לייב, הפעם תתלבשו יפה, תהיו קצת לחוצים בזמנים שלא תגיעו מאוחר והסטנדאפיסט 'ירד' עליכם ואפילו תתרגשו יותר לפני תחילת המופע.

הופעה באולם סגור תכלול ככל הנראה מרחק ישיבה מסוים בין הקהל, הדרישה ללבישת מסכה תשתנה מאירוע לאירוע אך הופעה באולם סגור היום בקורונה אמור להיות מאוד דומה למה שהייתם רגילים אליו לפני פרוץ המגיפה

 

הופעת סטנד אפ בחוץ:

יש כאלו (סטנדאפיסטים וגם צרכנים) שיעדיפו להיות באירוע בחוץ, במרחב הפתוח, על מדשאה בפארק או כל מקום פתוח שיכול לאכלס קבוצה גדולה של אנשים.

באירוע כזה גם תישבו במרחק מסוים אחד מהשנייה וככל הנראה לא תתקיים דרישה למסכה (אך ייתכן וכן תהיה דרישה כזאת). במקרה זה תצטרכו להיות ערוכים עם לבוש מתאים אך חוץ מזה הופעה בחוץ אמורה להיות שגרתית ולא שונה מדי מהופעה באולם.

אולי עד שהגעתם למאמר הזה בכלל לא ידעתם שאירועי תרבות שונים ייפתחו לקהל הצרכנים הרחב וכי מחודש מרץ נוכל לקנות כרטיסים להופעות ממשיות.

אם נמאס לכם להיות חלק מהאירועים רק דרך הזום ואתם רוצים סוף סוף להיות חלק מהופעה בלייב אז כדאי לכם לנצל את ההזדמנות הזאת להליכה להופעה, אם התחסנתם כמובן, מפני שאין לדעת אם ישראל באמת תצא לחיים וזהו סוף עידן הקורונה לפחות במדינתנו הקטנה או שאנחנו מועדים לקראת סגר נוסף והקורונה עוד רחוקה מלהיגמר.

ישנם אופציות רבות באינטרנט לקניית כרטיסים להופעות סטנד אפ, בין הם סטנדאפיסטים מפורסמים יותר ומפורסמים פחות, ואם אתם מתעקשים עדיין יש אפשרות לקניית כרטיסים למופעי סטנד אפ בזום.

 

אירוע

אולי יעניין אותך גם