חיפוש

הכירו את סידרת Genesis של גרילי הגז של weber

יום העצמאות הולך ומתקרב ואנשים רבים עדיין מנסים להבין איך הם עומדים לחגוג את היום המרגש הזה. בשנים האחרונות מזג האוויר לא בהכרח אפשר יציאה לפארקים לחגיגות הגדולות, ולצערנו נתקלנו לא פעם בטפטופי גשם שמנעו מאיתנו את החגיגות וחיסלו את תכנוני החגיגות של משפחות רבות.

אז איך בכל אופן מרימים על האש איכותי, טעים ונעים מבלי תלות בשום גורם חיצוני? הכירו את סידרת Genesis של גרילי הגז של weber.

כל יום עצמאות אותו הדבר – נמאס!

כל יום עצמאות אנחנו עומדים בפני אותן הבעיות – איך יהיה מזג האוויר? האם יהיה מקום בפארק? האם נמצא חנייה? מי יביא את השיפודים? יש לכם ציוד חד פעמי או לעבור לקנות בתחנת דלק? במקום להיות חגיגות מהנות, יום העצמאות מזמן איתו שאלות רבות, וויכוחים רבים ועשרות משתנים שיכולים ברגע לחרב לנו את חגיגות העל האש שתכננו.

רבים כבר הבינו שכדי להנות מעל האש איכותי אין יותר צורך להיות תלויים בגורמים האלו, והתקדמו אל עבר גרילי הגז של weber. למה? בואו נבדוק ביחד.

גרילי הגז של weber – עולם שלם של יתרונות

"למה להיות תלויים בגורמים חיצוניים במקום להיות תלויים רק בעצמנו?". את השאלה הזו שאלו את עצמם עשרות אנשים ברחבי הארץ בפרט וברחבי העולם בכלל, עד שהבינו שיש פתרון, והוא פשוט יותר מאי פעם. גריל גז מבית weber הם גרילי הגז המובילים בעולם מכל הבחינות – ניקיון, איכות, שירות ועוד.

בעקבות ההבנה שעל האש הפך למשימה מסורבלת, סידרת Genesis של גרילי הגז של weber שמה לעצמה למטרה – לא עוד, והיא משמשת היום אלפי אנשים ברחבי העולם לחווית על האש מעולה, קלה, טעימה ואיכותית ביותר.

הכירו את סידרת Genesis של גרילי הגז של weber

אז מה כל כך מיוחד בסידרת Genesis של גרילי הגז של weber? פשוט מאוד. מדובר כאן על סידרה של גרילי גז מובחרים עם טכניקות צלייה שונות, איזור ניקוז נוזלים ולכלוך שמצטבר לאורך הצלייה, שטחי צלייה גדולים במיוחד שמאפשרים צלייה מקבילה של מגוון סוגי בשר וירקות, עגלה שמאפשרת הזזה פשוטה וקלה של הגריל ממקום למקום וטכנולוגיית צלייה שלא תראו עוד בשום מקום.

מעבר לזה, מציעה סידרת Genesis של גרילי הגז של weber שני איזורים – האחד לצלייה והשני לחימום, כך שלא תצטרכו עוד להגיש קבבים קרים שממתינים על צלחת בצד. בנוסף, קיימות כאן כמה דרגות צלייה שמאפשרות לכם פיזור חום אחיד וברמות שונות, לפי הבשר או הירק שאתם מניחים על הגריל.

וכמה זה עולה?

סידרת Genesis של גרילי הגז של weber מציעה מגוון ענק של גרילים שהמחירים שלהם נעים בין 4,899 ש"ח ועד 12,500 ש"ח, בהתאם לגודל והטכניקות שהגריל מציע. תהנו!

אולי יעניין אותך גם