חיפוש

חשיבותו של ביטוח נסיעות לחו"ל

בימינו לנסוע לחו"ל, בין אם זה לרגל עבודה ובין אם זה לחופשה, זה כבר לא עניין מורכב כמו בעבר. בעבר, כאשר הטיסות היו יקרות פי כמה, אנשים היו נוסעים פעם בשעה או שנתיים ונראים זמן רב בחו"ל, אך היום המצב שונה. היום כל אחד יוכל להרשות לעצמו לנסוע מידי פעם, פשוט כיוון שיש מחירים טובים ואטרקטיביים ביותר, כך שברור מדוע גם אתם מוצאים את עצמכם חושבים על החופשה הבאה. מה שכן, חשוב לזכור שכאשר אתם נוסעים לחו"ל עליכם לעשות ביטוח, כי הדבר האחרון שתרצו זה שהטיול הקרוב יסתיים בעוגמת נפש נוראית ועם הוצאות כלכליות שבכלל לא תדעו איך להתמודד איתן.

הסיוע הכלכלי

כשמדברים על חשיבותו של ביטוח נסיעות לחו"ל מדברים, לפני הכול, על החשיבות הכלכלית שלו. כלומר, אם תיסעו לחו"ל וחלילה תהיו מעורבים בתאונת דרכים או שיהיה לכם התקף לב, הרי שתצטרכו לקבל טיפול רפואי כמה שיותר מהר כי אחרת החיים שלכם יהיו בסכנה. במידה ולא יהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל אתם תהיו אלו שיצטרכו להתמודד עם העלויות, כי ברוב מדינות העולם טיפול רפואי כולל תשלום מלא. לעומת זאת, אם יהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל שכולל את כל הסעיפים, אומנם יהיה עליכם לשלם השתתפות עצמית או שבהתחלה תשלמו אתם על הטיפול, אך בהמשך תקבלו החזרים. אין לדעת מה יקרה לנו כשאנחנו יוצאים מהארץ ולכן חובה לעשות ביטוח נסיעות, וזאת למרות שהשאיפה היא כמובן לא להשתמש בו בכלל. לכל מקרה – לפני שאתם עושים ביטוח, בדקו באתר הר הביטוח שאין לכם כבר ביטוח בתוקף.

הסיוע הרפואי

עוד סיבה טובה שבגללה אתם חייבים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לפני שאתם יוצאים מהארץ, זו שאלת הבריאות שלכם. כלומר, אם אתם יוצאים לטיול אתגרי ואתם עלולים למצוא את עצמכם במקומות שלא תדעו איך לחזור מהם, במדרון חלקלק שנפלתם בו או בכל אסון אחר, חשוב לדעת שיש חברות ביטוח שיכולות לבוא לחלץ אתכם. ממש כפי שחברות הביטוח שולחות מסוקים לחלק מטיילים בישראל, הן גם יכולות לשלוח סיוע לכל מקום אחר בעולם. יש חברות ביטוח שיש להן הסכמים עם רופאים מקומיים ועם בתי חולים שונים, מה שאומר שאם יהיה לכם ביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו תמיד לדעת שיש לכם אל מי לפנות וממי לקבל סיוע. לא קל לבחור אצל איזו חברת ביטוח כדאי לחתום על פוליסה, כי יש מגוון אדיר ולא מעט אפשרויות. עם זאת, אתם יכולים להיות בטוחים ששווה לכם להשקיע ולבחור את החברה הכי טובה שיש, כי למה שתתפשרו על פחות מזה? הבריאות שלכם בזמן הנסיעה חשובה לא פחות מהבריאות שלכם כשאתם בארץ ולכן חשוב לקחת אחריות לגבי הנושא הזה. לא תמיד פוליסות הביטוח יקרות מידי ולכן חשוב שתבחרו לכם עוד יום חברת ביטוח מובילה לעניין מהותי שכזה.

המאמר מוגש בשיתוף עם אורדן עו"ד.

אולי יעניין אותך גם