חיפוש

כמה עולה טיפול זוגי?

המחיר של טיפול זוגי עשוי להישמע יקר, אולם מדובר בהשקעה אשר תניב בסופו של דבר תוצרים חיובים אשר לא רק יכולים לשפר את מערכת היחסים אלא אף להימנע מתהליך של פרידה וגירושין. במאמר זה נבצע סקירה אודות המחירון של טיפול זוגי, בהתאם לפרמטרים שונים.

 

מה המחיר של טיפול זוגי אצל יועץ זוגי מומחה?

אחת השאלות הנפוצות ביותר ברחבי הרשת היא "כמה עולה טיפול זוגי". טיפול זוגי הוא טיפול דינאמי ולכן אין מחיר אחיד, אולם ניתן לומר כי המחיר מבוסס על הפרמטרים הבאים: מספר הפגישות (בקליניקה/בבית), ליווי מקצועי מעבר לפגישות בקליניקה וכמובן הניסיון של המטפל/ת הזוגי אשר מהווה פרמטר משמעותי למחיר הסופי. מטפלים זוגיים אשר צריכים להתמחות בתחום כחלק מהלימודים יכולים לגבות סכומים אשר נעים בין 150-350 ₪ לפגישה, מטפל זוגי מוסמך בכיר גובה כ 450 ₪ בעבור שעת ייעוץ ואילו סדנה זוגית תעלה בין 1,000-2,000 ₪. מדובר בסדנאות אותן ניתן לבצע בקבוצות של עד 15 משתתפים, אולם במידה ותרצו לעבור את התהליך באופן פרטני ניתן לקבל הנחה בעבור פגישות דו שבועיות בגובה של 10%-15%. בנוסף, ישנם מטפלים זוגיים אשר מציעים שירות של טיפול בבית, והמחיר בעבור ביקור בית יעלה לכם בין 250-400 ₪, תלוי בהסכמה ובניסיון של המטפל. יש לקחת בחשבון כי העלות הסופית תיקבע בהתאם למספר המפגשים, ולכן מומלץ לבצע השוואת מחירים ולבחור במטפל מוסמך אשר מעניק הצעת מחיר נוחה אך לא נמוכה מדי.

 

ליווי וסיוע – מעבר לפגישות הפרונטאליות

תפקידם של מטפלים זוגיים הוא חיוני, כחלק מהבנה כי המטפל/ת הוא גורם אובייקטיבי אשר מאפשר לבני הזוג לומר את אשר על לבם, במסגרת של שייח נטרלי ופתוח. מטפלים זוגיים יציעו לרוב שירותים נלווים אשר כוללים משימות בבית וכן הנחייה אותה ניתן לקבל כבר בבית, באמצעות מענה טלפוני או באמצעות הודעות. משום כך, טיפול זוגי מחירים מהווים עלות חלופית למאבק משפטי סבוך במידה ותחליטו להתגרש או עלות חלופית על זמן ומאמץ אותו תשקיעו בכדי לשקם את מערכת היחסים בעצמכם, סיטואציה שרוב הזוגות מתקשים מאוד לבצע.

 

מתלבטים לגבי ייעוץ זוגי? הכירו את אוראל שופן

הצעד הראשון לשיקום מערכת היחסים מתחיל בפגישת ייעוץ, אותה תוכלו לקבל באמצעות אוראל שופן. אוראל שופן היא יועצת זוגיות מוסמכת ומאמנת אישית אשר מלווה זוגות, בהתבסס על מודל ייחודי אותו פיתחה. אם אתם חשים כי הגעתם לכדי מיצוי במערכת היחסים ומתלבטים לגבי ייעוץ זוגי, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר באמצעות האתר הרשמי לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית – ללא עלות. זכרו כי מדובר בצעד ראשון לקראת תהליך מקיף אותו תוכלו לעבור בליווי אישי וסיוע מצד אוראל אשר עזרה למאות זוגות לייצר מערכת יחסים שלווה ויציבה.

זוג לאחר משבר

אולי יעניין אותך גם