חיפוש

יש לכם חוב בבנק? זה מה שעליכם לעשות

אולי לא שמתם לב, אבל גיהוצי האשראי הרבים שביצעתם לאחרונה גרמו לחוב לא קטן להצטבר בחשבון הבנק שלכם. במקרים הפשוטים מדובר על כמה אלפים, אך במקרים החמורים יותר יכולים להצטבר גם חובות של עשרות אלפי שקלים ומאות אלפי שקלים, שכבר עלולים לגרום להשלכות חמורות שההתמודדות איתן לא עומדת להיות פשוטה. יש לכם חוב בבנק? זה מה שעליכם לעשות.

 

איך מגיעים למצב של חוב בבנק?

הרבה אנשים אוהבים להגיד את המשפט "לי זה לא יקרה" בכל מיני הקשרים. בין אם זה בהקשר של מחלות חס וחלילה, תאונות, או מצבים כמו חוב בבנק. אולם במצבים מסויימים כולנו עלולים להגיע למצב של חוב בבנק.

החיים שלנו מלאים ברגעים בלתי צפויים. רגעים אלו עלולים לגרום ברגע לחוב בבנק. בין אם זו מחלה שמצריכה הוצאות כספיות רבות ברגע אחד, פיטורים מהעבודה שלא התכוננתם אליהם, רכישת בית שהכניסה אתכם למצב כלכלי לא יציב, כמות הוצאות גדולה יותר מכמות הכנסות ועוד.

 

צ'ק מזומן ומטבעות

 

יש לכם חוב בבנק? זה מה שעליכם לעשות

המאמר יש לכם חוב בבנק – זה מה שעליכם לעשות נכתב בכדי שלא תיאלצו להתמודד עם הפתעות במהלך הדרך, במידה ואכן יש לכם חוב בבנק.

הבנק יצור איתכם קשר בנוגע לחוב שאתם חבים לו. במידה ולא תסגרו את החוב, יעביר הבנק את הטיפול בחוב שלכם למחלקת הגבייה של הבנק. למחלקת הגבייה יש הרבה פעמים אפשרות לסייע יותר לחייבים ולהציע להם מגוון אפשרויות שיקלו עליהם בהחזרת החוב.

מחלקת גבייה יכולה להציע למשל תשלום ריביות נמוך יותר שיקטין את סכומי ההחזר לבנק, לפרוס את החוב למשך זמן רב יותר שיאפשר התמודדות איטית יותר עם החזרי החוב ועוד.

 

ייעוץ במצב של חוב בבנק

אחרי שמחלקת הגבייה תסיים לטפל בעניינכם ועדיין לא תכסו את החוב, היא עלולה להעביר את תהליך גביית החוב לטיפול של עורך דין חיצוני. בשלב זה, ואפילו לפניו, כדאי לקחת ייעוץ של איש מקצוע מצידכם שיוכל לתת טיפים להתמודדות עם המצב המורכב אליו נקלעתם.

מומלץ להתייעץ עם עורך דין מקצועי ובעל ניסיון, שיש לו התמחות בכל נושא מחיקת החובות, ויוכל להמליץ לכם על דרכי הפעולה שכדאי לכם לנקוט בהן בהמשך התהליך.

 

עורך דין מומלץ

עורך הדין דניאל ינובסקי הוא עורך דין בעל ניסיון רב שמתמחה במגוון תחומים, ביניהם פשיטת רגל, הוצאה לפועל, מחיקת חובות וגביית חובות. עורך הדין דניאל ינובסקי יוכל לסייע לכם וללוות אתכם בכל ההליך המשפטי שקשור בחוב הבנק שלכם, ואנחנו ממליצים לכם לגלוש אל אתר yml-law כדי למצוא מידע נוסף בהקשר הזה. עם עורך הדין דניאל ינובסקי ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2316906. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם