חיפוש

הכול על שירותיו של עורך דין מקרקעין

אם גם אתם מעולם לא פניתם לקבלת שירותיו של עורך דין והיום אתם עומדים לקנות דירה בפעם הראשונה בחייכם, טבעי שתרגישו מעט אבודים. למה בכלל אתם צריכים עורך דין מקרקעין שיוכל לעזור לכם בתהליך הזה? למה אפשר לצפות ממנו? ומה בכלל התפקיד שלו בכל העניין? כל השאלות הללו מטרידות אתכם? אם כך, התשובות מחכות במאמר שלפניכם.

איש משפט

תפקידו של עוה"ד

במסגרת רכישת דירה צריך לא רק לבחור את הדירה שרוצים לקנות, אלא גם צריך לחתום על חוזה רכש ולהעביר בעלות בטאבו. משמעות הדברים היא שצריך לכתוב את החוזה, לחתום עליו, לתת לו תוקף וגם לעשות את כל הבדיקות הנדרשות טרם החתימה על החוזה. האם מי שמוכר לכם הוא באמת בעל הנכס? האם יש הגבלות על הנכס שאתם בכלל לא יודעים על קיומן? כדי שתוכלו להקל על עצמכם בכל התהליך של רכישת הדירה וכדי שתדעו שאתם נמנעים מטעויות מיותרות, אתם חייבים עורך דין מקרקעין שיוכל לעזור לכם.

ייצוג הלקוח בבית המשפט

לא אחת קורה שאנחנו חותמים על חוזה, אפילו של שכירות, ובסופו של דבר השוכרים לא מפנים את הדירה. מה מותר לעשות במצב כזה? והאם יש לכם סיכוי לקבל את הנכס שלכם בחזרה? אם אתם מתכוונים ללכת לכיוון של תביעה, אין ספק שגם במצב הזה עו"ד לענייני מקרקעין הוא האדם שאיתו אתם חייבים להתייעץ, ויפה שעה אחת קודם. הוא האדם שיוכל לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר ואתם תראו שלא תצטערו אם תפנו אליו.

כך תבחרו את איש המקצוע שלכם

יש לכם התלבטות לגבי בחירת עוה"ד המתאים? שמעתם מחמאות על הרבה עורכי דין העוסקים בתחום הנדל"ן ואתם מרגישים קצת אבודים? אם כך, כדאי שתדעו שעוה"ד הטובה ביותר עבורכם היא עוה"ד מירי יעקב-גביש. היא אשת מקצוע מנוסה ביותר, בעלת מוניטין של שנים ועם אינספור לקוחות שממליצים עליה. לכן, אם אתם רוצים להרגיש שעומד לצדכם עורך דין שבאמת אפשר לסמוך עליו, עוה"ד מירי יעקב-גביש היא אשת המקצוע שאיתה כדאי לכם לקבוע פגישה.

אולי יעניין אותך גם