חיפוש

בילוי זוגי אחר – למה לבקר בחנות סקס?

זוגיות היא אחד הדברים המשמעותיים והנפלאים ביותר שיש לנו בחיים. יחד עם זאת פעמים רבות מדי היא נדחקת לשוליים של החיים ואנחנו שוכחים להשקיע בה. בזוגיות טובה יש חיים אינטימיים ומיניים עשירים ומספקים וכולנו חולמים על זוגיות מלאה באושר ובקרבה!

למה חשוב להשקיע באינטימיות זוגית?

אנחנו שוכחים שזוגיות טובה יכולה לקחת אותנו רחוק בחיים. ולא פחות חשוב מזה – סקס טוב יכול להביא אותנו למקום מאד טובים. הסקס טוב לבריאות הנפשית והפיזית שלנו.

הרצון בקרבה מינית ואינטימיות מעיד על חיבור בריא לעצמנו ולפרטנר שלנו.

לפעמים במרוץ החיים בין העבודה, הילדים והמחויבויות שלנו, אנחנו שוכחים לעצור ולשים דגש על אחד הדברים החשובים ביותר – התשוקה שלנו.

למיניות יש יתרונות רבים – אנחנו רואים את בן או בת הזוג שלנו באור חדש, נזכרים כמה הם יפים ומושכים. עם קצת השקעה וכיוון נכון נוכל לקחת את עצמנו ואת הפרטנר או הפרטנרית שלנו לעולמות חדשים של תשוקה מרגשת. מתוך ההשקעה בזוגיות ובעולם המיני תגדל הקרבה בניכם לבין בני הזוג, הזוגיות תתחזק ולא פחות חשוב, תעשו כיף!

אינטימיות זוגית בריאה תעזור לכם גם בתחומים אחרים. כשאנחנו מרגישים טוב קל לנו יותר להצליח בעבודה ובתחומים נוספים. חוץ מזה סקס זה אחלה ספורט! לפעמים זה יותר קל מללכת לחדר כושר, ובטח יותר כיף!

אז מה עושים?

מתחילים לבלות יחד. והיום אנחנו מציעים בילוי מסוג אחר – ביקור משותף בחנות סקס!

למה חנות סקס? הנה ארבעה סיבות מרכזיות:

  1. משחקים! חנות סקס יכולה להיות מקום משעשע ומלא משחקיות. כשאנחנו רוצים להגביר את התשוקה, הקרבה והאינטימיות אנחנו נחפש את הדרך הטובה ביותר לעשות את זה בקלילות, בחיוך ועם שובבות מסוימת. בתור מבוגרים אנחנו שוכחים שמשחקיות היא חלק מאד חשוב מהחיים. חיבור מחדש למשחקיות ולעולם הדימיון יכול להצית אצלנו מחדש את המשיכה ולקחת אותנו למקומות מדהימים ביחד! הקפידו להתייחס לדייט בחנות סקס בקלילות. שלבו בדיחות והצחיקו את הפרטנר או הפרטנרית. תתפלאו לגלות שצחוק יכול להיות מאד סקסי!
  2. הפתעה! תוכלו להפתיע את עצמכם ולאפשר לבני הזוג שלכם להפתיע אתכם! הביקור בחנות יכול לתת לכם רעיונות לגיוון חיי המין. לראות את המוצרים השוניים ואפילו לגעת ולמשש אותם יכול להיות כיף אדיר. כמובן שאפשר לעשות יחד גם שיטוט באתר ולהתרשם מהתמונות והצילומים. מי יודע אולי תגלו משהו שעוד לא הכרתם, או שלא ידעתם בכלל שיכול להדליק אתכם. אולי פתאום משהו יצית לכם את הדמיון ותוכלו להדליק גם את הפרטנר או הפרטנרית. חשוב לבחור בחנות מקצועית ועשירה בדברים כגון חנות סקס Amor Shop. אם תבחרו חנות שמציעה את כל החידושים האחרונים בעולם הסקס, תוכלו לתת לדמיון שלכם לעוף קדימה.
  3. שיפור התקשורת בכלל והמינית בפרט! הביקור בחנות סקס יכול להוביל ולפתוח שיח על המיניות שלכם. יהיו לכם ממש דברים להתייחס אליהם – תוכלו להגיד דברים כמו: ״זה ממש מדליק אותי״ או ״אני רוצה שננסה את זה״ וכדומה…. דיבור על מיניות במידה נכונה יכול ממש לשפר את התקשורת המינית שלכם ואת המיניות בפרט.
  4. יציאה מהשגרה! מאד קל לנו לשקוע בשגרה היומיומית. אם חנויות סקס זה לא משהו שאנחנו נכנסים אליו תדיר זו תהיה שבירת שגרה נהדרת!

אז קדימה הרהיבו עוז והעזו לצאת מהשגרה ולחפש את הדרך שלכם לאינטימיות מרטיטה ומלאת תשוקה. דברו עם הפרטנר או הפרטנרית שלכם והציעו לכם בילוי מיוחד, מעניין ומדליק – ביקור בחנות סקס!

להשקיע באינטימיות זוגית

אולי יעניין אותך גם