חיפוש

האם החומרים להרמת גבות הם טבעיים?

בשנים האחרונות המודעות לחומרים בהם אנחנו משתמשים או מכניסים לגופנו הולכת וגדלה. חברות המזון דואגות לשקיפות מלאה של החומרים בכל מוצר ומוצר, והצרכנים, מצידם, מתחילים לדרוש ולהתרגל ליחס דומה גם מחברות הקוסמטיקה בכלל והטיפולים הקוסמטיים בפרט.

בכל זאת, תמרוק שאנו משתמשים בו – כדאי שיהיה ידידותי לעור שלנו, כמה שיותר טבעי, בלי כימיקלים מזיקים ושאר חומרים שאין סיבה שיפגשו בנו. אבל מה לגבי הרמת גבות?

 

מה זו בעצם הרמת גבות ואיפה כדאי לבצע טיפול זה?

השם די אומר הכל, ואל תרימו עלינו גבה. הרמת גבות היא טיפול קוסמטי המיועד להעניק לגבות חיים חדשים – בין אם זה מראה מלא יותר, זווית חדה או מעוגלת יותר, צבע, וכו'.

ישנם הרבה סוגי טיפולים בשוק, ושיטות לרוב, אך אנחנו ממליצים להציץ באתר של טויה אקדמיה לטיפוח שהיא משווק מורשה ומוסמך של המותג הספרדי הידוע, המציעה מגוון רחב של טיפולים ומוצרים – כולם באיכות הטובה ביותר תוך שימת דגש על שימוש בחומרים המשובחים ביותר.

 

במה כרוך הטיפול?

אם בוחרים בדרך הטבעית, ללא ניתוחים, הזרקות, קעקועי איפור קבוע וכן הלאה, נשארים בעצם עם שיטת הלמינציה, המתמקדת בחומרים טבעיים ללא הסחות דעת (וללא כאב!). בעזרת חומר המועשר בקרטין ( סוג של חלבון המזין ומשקם את העור והשיער, וניתן למצוא אותו במוצרים קוסמטיים מובחרים) מסרקים את הגבות מעלה למראה הרצוי.

מעצבים ומסרקים עד ליצירת מראה מלא יותר, כיסוי של קרחות אם ויש, ומקבעים בעזרת הג'ל. הקיבוע גם יעזור לגבות שלנו להסתדר טוב יותר, להיסגר על כיוון צמיחה אחיד, וייצור מראה הרמוני יותר – שיישמר לאורך זמן. בתום הסירוק והקיבוע ניתנת גם האופציה לצבוע את הגבות, בצבע טבעי, כמובן, להדגשה ולמראה מלא ושופע. הלמינציה אוטמת את הצבע, ומשמרת אותו על הגבה.

 

טבעי זה הכי

מקצוען או מקצוענית ידעו תמיד להשתמש בחומרים טבעיים, שלא יזיקו למטופל או למטופלת שלהם, ויחיו בשלום ואף בלבלוב עם העור והשיער. בקשו לפני הטיפול לבצע בדיקת אלרגיה על חלק קטן ונסתר בגוף, ליתר ביטחון ועל כל צרה שלא תבוא.

עדיף מאשר לסיים טיפול ולגלות פתאום אלרגיה חמורה – זה על הפנים, תרתי משמע. כשמתעסקים בחומרים כימיים – הסיכון לתגובות שכאלו רק גדל יותר, זמן ההחלמה מתארך, ובינינו – לעיתים מדובר גם בסירחון לא קטן… עדיף ללכת על טבעי.

טיפול הרמת גבות בשיטה הטבעית יאפשר לכם לוותר לגמרי על ההתעסקות המעצבנת בג'לים ועפרונות לגבות בכל בוקר, ובכך גם יחסוך זמן! זה טיפול קליל מאוד, שמומלץ לחדש פעם בחודש וקצת, לפי איך שמרגיש. ועוד יתרון ברור – טיפול טוב, מיד של מומחה, יכול לגמרי לשנות את כל מראה הפנים שלכם! אתם ידעתם כמה כוח יש לגבות? מדהים. 

הרמת גבות

אולי יעניין אותך גם