חיפוש

הילד שלכם מתאמן להיות נינג'ה? זה בשבילו

מאז עלתה התוכנית הפופולרית "נינג'ה ישראל" בגרסתה ישראלית, נראה שהיא הצליחה להטריף את המדינה כולה. רבים התמכרו לספורט האתגרי והמרהיב, הכולל אלמנטים של טיפוס, פרקור ויכולות גופניות מרשימות. עם זאת, לא רק מבוגרים מוצאים את עצמם מתאמנים במכוני נינג'ה, אלא גם ילדים. הנה מה שהם צריכים כדי להתאמן ברמה גבוהה ולהצליח.

 

דרך נפלאה לאוורר מהמסכים

נראה שמים רבים עברו מתחת לגשר מאז היה ניתן לבחור מתוך שניים עד שלושה חוגים בלבד. תמו הימים בהם הבנים הלכו לחוג כדורגל והבנות לחוג ריקוד. העולם נפתח לכיוונים חדשים, ולצד התופעה המדאיגה של התמכרות למסכים בקרב ילדים ובני נוער רבים, חוגי נינג'ה המציעים אימונים אתגריים במכונים מורשים המציעים מתקני נינג'ה לילדים, הם דרך נפלאה להפעיל את הילדים פיזית, ולא רק בצורת משחקי המחשב הפופולריים.

 

מתקנים ביתיים

אם יש לכם חצר גדולה, או מרפסת רחבה, ייתכן ותוכלו לרכוש מתקנים ביתיים במיוחד עבורכם. ישנן חנויות רבות המציעות מתקנים הכוללים בתוכם עשרות פעילויות אפשריות וציוד נרחב. במידה ורכשתם מתקן נינג'ה ביתי, עליכם לוודא כי הילדים ישתמשו במתקן אך ורק אם הם עומדים במגבלת הגיל שבאה אתו, שכן מדובר במתקן מורכב המכיל בין היתר מתקנים בגובה כמו סולם וחבלים.

 

מתקן נינג'ה PRO MAX

אחד המתקנים המבוקשים בעולם מתקני הנינג'ה הוא מתקן מדגם PRO MAX 7. הוא מכיל בתוכו טבעות התעמלות, סולמות טיפוס וסולם עליון, חבל טיפוס ואפילו מתקן כדורסל בנוי. הוא מתאים לשימוש מגיל שלוש, ומאפשר לילדים פריקת אנרגיה בריאה, חיזוק השרירים, שיפור יכולות עין- יד וקורדינציה. המתקן מגיע עם אחריות לשנה ומחירו עשוי להגיע לאלפי שקלים.

 

HURRICANE- מתקן הנינג'ה האולטימטיבי

אם אתם מחפשים מתקן נינג'ה לילדים חיצוני המיועד לחצר הבית, דגם הHURRICANE הוא הטוב ביותר בתחומו. הוא מתאים לילדים מגיל 6 ומעלה, והוא ללא ספק הדבר הכי קרוב למתקנים המופיעים בתוכנית הטלוויזיה, כמו סולם סלמון מותאם לילדים, בר קופים ואחיזת בנג'י. יש בו עשרות תחנות אתגריות, ואפילו ניתן להוסיף לו את קיר הנינג'ה המפורסם, בגרסת הילדים- כמובן. יש לרכוש דגם זה אך על ידי חנויות המורשות לכך, ולהתקין את המתקן על קרקע ישרה ללא בורות או גבשושיות.

 

מתקני נינג'ה לפנים הבית

מלבד מתקני נינג'ה לחצר הבית, תוכלו למצוא גם כאלו המתאימים לפנים הבית. בטיחות קודמת לכל ולכן כל מתקן יגיע עם מזרון עבה לבלימת נפילות. גם הוא מגיע עם מספר פונקציות אתגריות אפשריות, והוא מתאים בדרך כלל לילדים מגיל 5 ומעלה. ניתן להתקין מתקן זה במרתף או בחלל רחב אחר.

פעילות גופנית לילדים היא חשובה ביותר, בעיקר לאור התלות במסכים והתזונה ההפכפכה של חלקם. כאשר אתם רוכשים מתקן נינג'ה לילדכם, וודאו כי הם בגיל המתאים, ולוו אותם כאשר הם מתאמנים על המתקן, כדי לוודא שהם נהנים בבטחה.

נינג'ה ישראלי

אולי יעניין אותך גם