חיפוש

אילו הנחיות בטיחות קיימות לשימוש במערכת חימום תת רצפתי?

חושבים שאולי הגיע הזמן להתקין מערכת לחימום תת רצפתי? תוהים כיצד תוכלו לעשות זאת והאם מדובר על עניין בטיחותי או לא? אם כך, כדאי שתדעו שהיום רמת המערכות הללו כבר מאוד גבוהה. מה שכן, חשוב להיות מודעים להוראות הבטיחות ולהקפיד עליהן, כי לפני הכול הבטיחות חשובה בביתכם.

בית בטיחותי

מה כוללות הוראות הבטיחות?

כדאי לדעת שבין אם אתם בוחרים באפשרות של מערכת חימום תת רצפתי שעובדת על מים ובין אם אתם מעדיפים את האופציה החשמלית, יש הוראות בטיחות. למעשה, החברה שתגיע ותתקין אצלכם את המערכת תצטרך לבדוק עבורכם שהכול בה תקין. בנוסף, כמובן שצריך לוודא שהמערכת עומדת בכל התקנים הכי מחמירים שיש מבחינת הבטיחות, כי בנושא הזה אי אפשר לקחת סיכונים מיותרים. אם הייתם קונים מפיג אדים למראה לא הייתם רוצים לראות אישורים ולדעת דבר מה על היצרן? זה בדיוק מה שכדאי לכם לעשות גם כאשר אתם קונים מערכת לחימום תת רצפתי. בדקו את האישורים הסופיים, אחרי ההתקנה, ובררו שגם יהיה לכם למי לפנות במידה ותרצו שיעשו למערכת בדיקות תקינות בעתיד.

האם התקנה של מערכת כזאת עולה הרבה?

אין ויכוח על כך שאם אתם בוחרים להתקין מערכת של חימום תת רצפתי, הרי שזה יעלה לכם יותר מאופציות אחרות כמו קניית רדיאטור. מצד שני, כאן מדובר על מערכת משוכללת ביותר שעושה עבודה טובה ומקצועית, אז למה לא לחשוב ברצינות על רכישתה? יש לקחת בחשבון שאומנם יש הבדל מבחינת המחיר בין מערכת כזו שעובדת על מים לעומת מערכת שעובדת על חשמל, אך בהמשך ההבדל יבוא לידי ביטוי גם מבחינת הצריכה. באופן כללי ניתן לומר שזו לא הבחירה הכי זולה שתוכלו לעשות לחימום הבית, אך מצד שני, אתם תראו שלא תתחרטו על כך. מדובר על חימום נעים במיוחד ואתם תראו שזה יהיה החורף הראשון שבו לא יהיה לכם קר אפילו ליום אחד.

חברה מקצועית להתקנת חימום תת רצפתי

יש לכם התלבטות לאיזו חברה כדאי להתקשר לצורך הזמנת שירות כמו התקנת מערכת חימום שכזו? אתם רוצים להבטיח שתקבלו את המקסימום ותשלמו כמה שפחות? אם כך, דעו שאתם לא לבד, והדילמה מזכירה את הדילמה לגבי הוצאת דרכון פורטוגלי. כלומר, איזה עו"ד יעשה את זה יותר טוב?  רוב הישראלים מחפשים את שילוב הקסם שבין איכות טובה ובין מחיר נמוך אך לא תמיד קל למצוא זאת. בנוסף, אם חשבתם לרגע להתפשר על איכות המערכת הזאת רק כדי לשלם מחיר נמוך יותר, דעו שזה לא באמת כדאי. כשרוצים להתקין מערכת חימום תת רצפתי הדבר החשוב ביותר זו האיכות והבטיחות. לכן, אפילו אם בסופו של דבר ייצא שתשלמו קצת יותר, זה עדיין עדיף מאשר לקנות מוצר מאיכות שאתם לא בטוחים לגביה. הזמינו עוד היום מערכת חימום תת רצפתי ותיהנו גם אתם מבית שנעים לחיות בו.

אולי יעניין אותך גם