חיפוש

כדי להתחיל ולהכיר את הר הביטוח, חשוב קודם כל לדעת מהו הר הביטוח.

מה זה הר הביטוח?

הר הביטוח, כשמו כן הוא מכיל הרבה מידע בקשר לביטוחים של אזרחי מדינת ישראל, הר הביטוח הוא בעצם אתר אינטרנט שנוסד בשנת 2017 על ידי משרד האוצר.

הרעיון של הר הביטוח מבוסס על אתר הר הכסף שהוקם בשנת 2016 ומטרתו הייתה לאפשר לציבור נגישות לחשבונות בנק אבודים ופיקדונות שהם אינם מודעים להם.

כמו הר הכסף גם הר הביטוח נועד לאפשר לציבור הישראלי דבר שעד להשקת האתר לא היה אפשרי, האתר הר הביטוח מאפשר לכל אחד להיכנס ולבדוק מהם הביטוחים שברשותו.כ

מדוע כל כך חשוב לאדם לדעת אילו פוליסות ביטוח יש ברשותו?

ישנם ביטוחים רבים בהם, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד, עד שהושק אתר הר הביטוח לא הייתה אפשרות כללית לחפש באילו ביטוחים כל אחד מחזיק ולכן נגרמו בעיות ומצבים בהם אנשים שילמו המון כסף מבלי שהזדקקו לביטוח.

כאשר אדם מודע על אילו פוליסות ביטוח הוא משלם הוא יכול לדעת על איזה תחומים בחיים אין לו עדיין ביטוח ועל כן עליו להחליט האם ברצונו לרכוש ביטוח לתחום זה, דבר נוסף וחשוב מאוד שאדם יכול לבדוק כשהוא רואה רשימה של הביטוחים עליהם הוא משלם, זה האם יש לו כפל ביטוחים, זאת אומרת מצב בו הוא משלם על שני ביטוחים בשתי חברות שונות באותו תחום.

פעמים רבות אנשים מחליטים לבטח את עצמם בביטוחים בתחומים השונים תוך שהם עוסקים בדברים אחרים ,כאשר הם לא מרוכזים מספיק או בחוסר ידיעה לגבי הביטוחים שהם כבר מחזיקים ואז אותו אדם יכול לבטח את עצמו בתחום מסוים וכמה חודשים אחר כך מבלי לשים לב לבטח את עצמו בחברת ביטוח אחרת על אותו תחום ואז נוצר מצב בו אדם משלם על ביטוח מסוים פעמיים.

כאשר אדם נכנס לאתר הר הביטוח ומגלה כי הוא משלם על מספר ביטוחים המכסים לו את אותו הדבר, למשל מספר ביטוחי חיים, עליו להחליט על איזה ביטוח הוא מוותר ועל איזה הוא ממשיך לשלם, במצב כזה אתר הר הביטוח משתלם מאוד ללקוחות חברות הביטוח כיוון שהמתח בין חברות הביטוח עולה וברצונן להיות החברה הזולה ביותר המוצעת בשוק.

הר הביטוח 2

מי יכול להשתמש באתר?

כל אזרח בישראל יכול להיכנס לאינטרנט ולרשום את צמד המילים הר הביטוח, התוצאה הראשונה שיקבל היא אתר הר הביטוח שהשיק משרד האוצר, אז יוכל המשתמש להקליד את פרטי תעודת הזהות שלו ולקבל מולו רשימה של הביטוחים עליהם הוא משלם בזמן כניסתו לאתר.

עם כניסתו לאתר יקבל כל משתמש גישה לאזורו האישי בו הוא יקבל מספר אפשרויות שיעזרו לו לראות על אילו פוליסות ביטוח הוא משלם והאם יש לו כפל ביטוחי.