חיפוש

חברת הסעים – מה חשוב לבדוק לפני?

כולנו צריכים לפעמים להגיע מנקודה א' לנקודה ב', ולא רק בחידות היגיון במתמטיקה. אבל כדי לשנע קבוצה גדולה אנחנו צריכים הרבה פעמים עזרה ממקצוענים, אנשים  שהעבודה שלהם היא לקחת אותנו למחוז חפצינו. בין אם זה טיול שנתי בבית ספר, טיול חברה או אפילו להגיע כולנו ביחד לשמח חתן וכלה בחתונה – חברות הסעים וטיולים הן הפתרון הנוח ביותר למטלה.

כשבוחרים חברה כזאת כדאי מאוד להיות מפוקסים על כמה מאפיינים חשובים, לא ליפול בפח ולדאוג שאנחנו בדרך לחווית הדרכים הכי טובה שיש.

 

לדרך יצאנו!

הרכב הפרטי יכול לקחת אותנו לכל מקום. אבל מה אם אנחנו יוצאים לדרך כקבוצה גדולה יותר מחמשת הנוסעים שנדחקים אצלנו באוטו שלנו? חברות הסעים וטיולים כמו maslulimtour.co.il  יכולות לפתור לנו את המצוקה בעזרת צי רכבים שלם שמותאם בדיוק לצרכים שלנו.

נגיד ויצאנו קבוצת חברים מצומצמת, ארבעה זוגות. במקום לקחת ארבעה רכבים ולשלם על ארבעה תדלוקים, השכרת רכב אחד בעל שמונה מקומות ונהג תפתור לנו את הבעיה ותפטור אותנו מלנהוג! ואם אנחנו נוסעים לחתונה, מיניבוס ירים לנו את הערב ויאפשר לנו לחגוג עדלאידע עם הזוג המאושר.

אם אנחנו אחראים על טיול חברה, או טיול שנתי בבית הספר, השכרת אוטובוס היא חלק בלתי נמנע מהאירוע כולו. עדיף שנעשה את זה עם חברה מקצועית ומנוסה.

 

בטחון ואמינות

תאונות הדרכים הן לא פחות ממכת מדינה. ככל שיש יותר מכוניות על הכביש, כך עולה הסיכוי לעוד תאונות. גורם נוסף שיכול למנוע אסונות הוא נהג מקצועי ואמין. לכן חשוב מאוד לבחור בחברת הסעים בה עובדים נהגים עם ותק וניסיון שישמרו על הבטיחות שלכם. ישנה חשיבות עליונה גם לאדיבות ולמסירות הנהג. כולנו זוכרים את הנהג מהטיול השנתי ההוא שהפך להיות כוכב המסע…

גם הרכבים עצמם חייבים לעמוד בתקנים מחמירים של בטיחות. אתם ממש לא רוצים להכנס לרכב שבקושי עבר טסט, בטח לא כשאתם מסיעים קבוצות של ילדים קטנים. חשוב לבחור חברה עם צי רכבים אמין ומתוחזק. עוד אלמנט שחשוב לבדוק ולוודא הוא האמינות והיושרה. האם נציגי החברה נעימים וזמינים? האם התשובות לפנייתכם מגיעות בצורה מכבדת ומקצועית? שרותיות היא שם המשחק.

 

שלא יעבדו עליכם!

אף אחד לא רוצה לסיים טיול מתוק עם טעם מר של ניצול. ככלל אצבע, חברות עם מספר רחב של הצעות וצי מכובד, יכולות להציע מחירים אטרקטיביים יותר והוגנים יותר. כדי לקבל הצעת מחיר אמינה חשוב להחליט קודם כל בעצמכם איזה סוג של רכב מתאים למטרה שלכם.

במעמד ההזמנה יש לפרט את שעות היציאה והחזרה בצורה כמה שיותר מדוייקת וכן מיקום התחלתי ונקודת יעד. שווה להחליט האם אתם מוכנים לתוספת תשלום עבור נסיעה מהירה בכבישי אגרה.

הדרך יכולה להיות החלק הכי מקסים של הטיול כולו!

חברת הסעות

אולי יעניין אותך גם