חיפוש

הדברים שפשוט אסור לכם לעשות כדי לקדם את עמוד הטיקטוק שלכם

טיקטוק היא אפליקציה מאוד נפוצה במיוחד אצל צעירים עד גיל 35, המגיעה אלינו ישירות מסין ומאופיינת ברמת התלהבות עולמית.

כל מי שרוצה לקדם את עצמו יודע שזו אחת הפלטפורמות הטובות לעשות זאת.

עם זאת צריך להיות זהיר. המאמר יפרט מה אסור לעשות כדי לקדם את העמוד שלכם בטיקטוק.

 

אל תפרסמו תכנים פרובוקטיביים

בני נוער רבים המשתמשים באפליקציית הטיקטוק מעלים תכנים באמצעות ליפסינג, ריקודים ואתגרים שלכאורה נראים תמימים, אך לבסוף מתגלים כבוטים או מיניים או אלימים או על מנת לעשות שיימינג לאחרים. לתופעה זו יש המון ביקורת וזו גם הסיבה שבארצות הברית רצו לחסום את השימוש ברשת הטיקטוק. לפיכך, גם אם אתם מקדמים מוצרים המתאימים לקהל בני הנוער ורוצים להיות "בראש שלהם", אל תעוררו פרובוקציות כאלו שייגרמו לביקורת שיכולה לסיים את חיי העמוד שלכם. בדרך כלל כשיש ביקורת ציבורית ושיח הדדי על נושא מסוים זה מקדם את החשיפה של העסק. במקרים של שיימינג, אלימות ומיניות פרובוקטיבית, עדיף לא לעורר את ההד הציבורי ומחוץ לזה, זה גם פלילי.

 

אל תפרסמו אתגר האשטאג קשה או קל מדי

ישנן חברות המפרסמות בטיקטוק ויוצרות תכנים בהן יש לעשות אתגר ולתייג בהאשטאג על מנת לקבל חשיפה והכרה נרחבת בטיקטוק. גם המשתמשים ברשת אוהבים מאוד אתגרי האשטאג. מצד אחד, חשוב לא לפרסם אתגרים קלים מדי ומצד שני גם לא מסובכים מדי. כמו כן, אל תעלו אתגרים משעממים אותם ימחקו מבלי לצפות בהם כלל. השתמשו בפיצ'רים ובכלים שיש לטיקטוק על מנת לערוך סרטונים איכותיים ומקוריים.

 

אל תקנו עוקבים שאינם פעילים

קידום בטיקטוק כרוך בתחזוקה שוטפת של עוקבים אקטיביים העושים לייקים ומגיבים לסרטונים ולאתגרים שפרסמתם כמקדמים. כדי להעלות במהירות את מספר העוקבים ולהפוך לשם דבר בתחום אותו אתם מקדמים, ניתן לקנות עוקבים לטיקטוק. אסור בתכלית האיסור לקנות עוקבים מזויפים שאינם פעילים. כאשר האלגוריתם של הטיקטוק מזהה שאין פעילות אקטיבית בהעלאות שלכם, כלומר יש הרבה עוקבים אך ביחס אליהם מעט תגובות ולייקים, הוא יבין שהם מזויפים. כאשר האלגוריתם יידע שיש כאן זיוף הוא לא יחשוף אתכם לקהל אליו אתם באמת רוצים להגיע. לפיכך, קניית עוקבים צריכה להיעשות במתינות ובחוכמה. ישנן חבילות המציעות עוקבים פעילים, לייקים ותגובות וכשרוכשים אותן, בן לילה הופכים לפופולריים ולמפורסמים.

 

אל תעמדו בצל המתחרים שלכם

כאשר אתם מקדמים עמוד בטיקטוק, אסור לכם להישאר בצל המתחרים ובזמן שהם מקבלים את כל התהילה לחכות שתבוא הישועה. עליכם ליזום, להתמיד בפרסום, לקנות עוקבים, לייקים ותגובות, לעשות שיתופי פעולה עם עסקים כמוכם ולקבל תודעה גם מהעוקבים שלהם, כפי שהם יקבלו תודעה מהעוקבים שלכם. בדקו גם מי העוקבים של המתחרים ונסו להגיע אליהם באמצעות תיוגים.

 

קידום ברשת

אולי יעניין אותך גם