חיפוש

מקרים בהם מומלץ להתייעץ עם עו"ד מיסים

מס הכנסה הוא אחד מגופי האכיפה החזקים והמשמעותיים ביותר הפועלים בישראל. אין זה משנה אם אתם בעלי עסק או אנשים פרטיים, העסקאות והרווחים שלכם קשורים למס הכנסה, וכדאי להכיר את ההתנהלות מול גוף זה. בשורות הבאות ננסה לשפוך אור אודות המקרים בהם כדאי להתייעץ עם עו"ד למיסים, על מנת לשלם מס מתאים ולהימנע מהליכי אכיפה בחלק מהמקרים. 

 

הכנסה מעסק בישראל

שכירים או בעלי עסקים? על הכנסה שמקורה בישראל תשלמו מס לפי שיעורים הקבועים בחוק. בחלק מהמקרים, מגיע לכם פטור מהמס או מחלקו, או שעליכם לבצע תיאום מס כדי להימנע מתשלום מלוא המס מקום בו זה מגיע לכם. לעיתים, מדובר באותו אדם שהוא שכיר ועצמאי במקביל, או בעצמאי במספר עסקים, המשלם לפי מדרגת מס מסוימת. לכל שאלה בנוגע לתחום המיסוי ניתן לפנות אל עורך דין אורדן ושות.

 

הכנסה מעסק בחו"ל

ככל שאתם אזרחים ישראלים, גם על הכנסה שמקורה בחו"ל עליכם לשלם מס הכנסה בישראל. לעיתים, באמצעות הקמת חברה דווקא בחו"ל, תוכלו לשלם שיעורי מס נמוכים יותר. אי תשלום מס גורר הליכים מנהליים ופליליים, ולכן במצב שיש ספק – אין ספק, וכדאי לפנות לייעוץ מתאים כדי לדעת האם אנו מחויבים בתשלום מס ובאיזה שיעור. כמו כן, לא היינו רוצים לשלם מס מעבר לחובתנו על פי חוק, וזהו טעם נוסף לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא.

 

נקיטת הליכים על ידי מס הכנסה

במצב בו יש ספק בנוגע לגובה המס ששולם, או במקרים בהם לא משולם המס במועד או בהתאם להכנסה המדווחת, ייתכנו הליכים מנהליים והליכים פליליים נגד החייבים במס. ככל שננקט נגדכם הליך כזה, כדאי מאוד להיות מלווים בעורך דין לאורך כל ההליך כדי למנוע סנקציות חמורות.

עבירות מס יכולות להיות כרוכות במעצר ואפילו בעונשי מאסר אם לא מטפלים בהן בדרך הנכונה. מאידך, ניתן להמיר הליכים פליליים בהליכים מנהליים תוך תשלום קנסות. פנייה לעו"ד מקצועי בתחום תסייע בידכם להתמודד בדרך הנכונה ביותר.

 

תכנון מס לגיטימי

נכון, תשלום מס הוא חובה על פי חוק ויש לקיים אותה ככתבה וכלשונה. יחד עם זאת, מי מאיתנו לא רוצה לצמצם ככל הניתן את תשלום המס, במקום בו הדבר מותר על פי חוק. אין עוד צורך להתמודד עם שאלות אלה בעצמכם – ניתן לקבל ייעוץ מקצועי אודות תשלום מס מופחת באופן חוקי לגמרי. מה עושים? פונים למשרד מוביל בתחום דיני המיסים, מציגים בפניו את כל שאלותיכם בתחום, ומקבלים חוות דעת מקצועית.

 

סיכום

מיסים הם לא עניין פשוט, ונדרשת מומחיות של ממש בכדי לדעת כיצד להתמודד עם התחום ולפעול בהתאם לחוק. כמו כן, לעיתים היינו רוצים לצמצם את התשלום. בכל אחד מהמקרים כדאי לפנות לעו"ד מומחה למיסים, כדי לקבל את השירות המקצועי ביותר.

עורך דין מס

אולי יעניין אותך גם