חיפוש

תביעת נזקי גוף ברשלנות רפואית

רשלנות רפואית היא תופעה נפוצה בגינה רבים בוחרים לבחור בתביעת נזקי גוף, כדי להבטיח שהם מקבלים את הפיצויים המתאימים להם, ושהאשמים במצבם וברשלנות הרפואית יועמדו גם כן לעונשי משמעת מתאימים לחומרת מעשיהם ולגובה ההתרשלות. תביעות של נזקי גוף ברשלנות רפואית עשויות להגיע לסכומי פיצויים של אלפי עד מיליוני שקלים ולכן חשוב להבין כל מה שניתן על הנושא, ולדעת מה מגיע לכם. לפניכם הכל על תביעת נזקי גוף ברשלנות רפואית.

 

מה היא רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית היא כל מקרה בו הצוות המטפל ביצע את המוטל עליו ואת הטיפול בפציינטים ברשלנות, באופן שאינו זהיר מספיק או אינו תחת שיקול הדעת הנכון – וכתוצאה מכך נגרם נזק ישיר לפציינט. רשלנות רפואית היא מקרה בו הצוות המטפל נושא באחריות ובאשמה על מצבו הרפואי וההשלכות השונות שהשגיאות וההתנהלות הרשלנית הולידו אצל המטופל, ובהתאם, נזקק להעביר למטופל פיצויים כבדים ברוב הפעמים והתביעות. לחצו כאן לעוד על נזקי גוף ברשלנות רפואית.

 

מה היא תביעת נזקי גוף בגין רשלנות רפואית?

תביעת נזקי גוף ברשלנות רפואית, היא למעשה תביעה בה הצוות המטפל שנהג ברשלנות כלפי המטופל, עומד למשפט בו המטופל והנפגע הוא התובע. כך מטרתה של תביעת נזקי הגוף היא לבחון האם אכן מדובר ברשלנות רפואית, ובמידה וכן, מה הוא גודל הנזק שזו גרמה בדיוק באופן ישיר למטופל.

 

מה כוללת תביעת נזקי גוף בגין רשלנות רפואית?

מעבר למעבר מדוקדק על השתלשלות האירועים ובחינה של מסמכים, תמונות וראיות שונות, תביעת נזקי גוף בגין רשלנות רפואית תכלול גם מתן חוות דעת רפואית של מומחים בתחום, כדי שיתנו דעתם הרפואית – האם אכן בוצעה כאן התרשלות. כל הנתונים האלה, ישפיעו בהמשך על תוצאות התביעה ומתן הפיצויים, ויקבעו האם מדובר ברשלנות רפואית ומה הסדר גודל והחומרה שלה.

 

מה עשויות להיות התוצאות של תביעת נזקי גוף?

תביעת נזקי גוף, עלולה כמובן להסתיים בדחייה במידה והתביעה לא הצליחה באמת להורות על איזה קשר ישיר בין הנזק ממנו סובל המטופל ובין הרשלנות הרפואית שביצע הצוות המטפל. עם זאת, התקבלות התביעה יכולה להוליד הכרה בנכות או הכרה ברשלנות הרפואית שבוצעה ולקיחת אחריות מצד הצוות המטפל, כמו גם סכומי פיצויים של אלפי עד מיליוני שקלים. גובה פיצויים נקבע בהתאם לחומרת המעשה ולכמות האשמה שמוטלת על הצוות המטפל, כמו גם נקבע בהתאם ומושפע משמעותית מגודל הנזק שהמטופל סובל ממנו כעת.

 

מה החשיבות של עורך דין המנוסה בתביעת נזקי גוף?

עורך דין המנוסה בתביעת נזקי גוף בעקבות רשלנות רפואית הוא בעל חשיבות כבירה לעתידכם, לכמות הפיצויים שתקבלו ולתוצאות התביעה. הניסיון של עורך הדין ורמת ההיכרות שלו עם תביעות נזקי הגוף ועולם הרשלנות הרפואית, קריטיים לגורל התביעה ולהצלחתה, ולכן חשוב לבחור בעורך דין מנוסה, שמכיר לעומק תקדימים ודינים בתחום זה.

נזקי גוף ברשלנות רפואית

אולי יעניין אותך גם