חיפוש

מלון כשר בקפריסין שלא תרצו לחזור ממנו הביתה

תמיד כשיצא לכם להיות בקפריסין לא הרגשתם מספיק בנוח כי לא מצאתם מלון כשר למהדרין שמתאים לצריכים האישיים שלכם? אם כך, אין ספק שאתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי היום יש פתרון נהדר לעניין הזה. מלון KANARIUM ממתין לכם במיקום הכי טוב בלרנקה, ממש על הטיילת ועל יד הים. זה אומר שכבר כאשר תיכנסו למלון האינטימי והיפה הזה, אשר בו 26 חדרים, תוכלו ליהנות מסביבה יפה במיוחד ונופו של הים המרגיע. המלון מטופח ובחדרים עצמם אתם יכולים למצוא את כל מה שדרוש לכם, בין אם זה מיזוג אוויר, פינת ישיבה, חדר רחצה ועוד. יש אפילו מקרר קטן בחדרים וכמובן שתוכו גם ליהנות מאינטרנט אלחוטי ומהיר ויעיל, אז למה שלא תזמינו לעצמכם מקומות עוד היום לחופשה הקרובה שלכם בלרנקה.

מלון

כל הסיבות לבחור במלון כשר למהדרין

 

אפילו אם אתם לא אנשים דתיים ואפילו אם הכשרות היא לא תמיד הדבר הראשון שתשימו לב אליו, אין ספק שהבחירה במלון כשר כשאתם נוסעים לחו"ל היא טבעית ונוחה. שם מבינים את הצרכים שלכם ושם אתם יכולים להרגיש בנוח כבר מהרגע הראשון. בנוסף לכך, אם חשוב לכם שתהיה מיטה יהודית בחדר זה אפשרי וכל מה שעליכם לעשות הוא לציין זאת מראש, כאשר אתם מבצעים את ההזמנה. במלון יש גם משגיח כשרות כך שבכל רגע נתון הכול נמצא תחת שליטה ובנוסף, בית הכנסת נמצא במרחק הליכה כך שאין לכם סיבה לחשוש. המסעדה שבמלון מציעה לאורחים אוכל נפלא, כשר למהדרין והכול על בסיס חצי פנסיון, מה שאומר שלא תחושו רעב אפילו לרגע אחד בנופש הקרוב שלכם. זה לא משנה אם אתם מגיעים ליומיים, שלושה או שבוע שלם, כי בכל מקרה כשאתם מתארחים במקום שמבין את הצרכים שלכם אתם יכולים להרגיש הרבה יותר בנוח.

 

מטיילים בסביבות המלון

 

כמובן שהמלון עצמו חשוב כאשר נוסעים לחופשה קצרה בקפריסין, אך בנוסף לכך, יש משמעות גם לטיולים שתוכלו לעשות באזור. זו עוד סיבה טובה לבחור במקום כמו KANARIUM כי כאן מחכה לכם צוות מקצועי שיציע לכם מסלולי טיולים והמלצות לכל האטרקציות הכי מעניינות שיש במקום. תוכלו כמובן גם ליהנות משירות המוניות שעומד לרשותכם כך שבשום שלב של הטיול לא יהיה עליכם להתאמץ ולעשות את הדברים לבד. ארוחת הבוקר שמחכה לכם במלון חלבית כשרה וטעימה ואילו ארוחת הערב בשרית ומזינה והכול בפיקוח הר יחזקאל שיינפלד בני ברק בישראל. מחירי הלינה במלון נוחים ומידי פעם תמצאו גם מבצעים שחבל יהיה לפספס, אז למה לחשוב פעמיים? הזמינו לכם חדר בתאריכי החופשה שלכם עוד היום ותראו שתיהנו מהשירות, מהאוכל ואפילו מהמחיר האטרקטיבי, כי קפריסין מעולם לא הרגישה כל כך בנוח לציבור הדתי.

 

רוצים גם אתם להנות מנופש כשר למהדרין? הזמינו עכשיו באתר Kosher Bookings.

אולי יעניין אותך גם