חיפוש

ארונית מומלצת לחדר שינה

חדר השינה שלכם מתחיל לקבל צורה, להתעצב ולהתמלא, והגיע הזמן לבחור פתרונות איחסון. איך בוחרים, מאיפה מתחילים ועל מה אפשר להתפשר? מדריך קצר לפני שמתחילים לחפש.

 

למה צריך ארוניות בחדר השינה

חדר השינה הוא חדר המשמש להרבה יותר משינה בלבד. הוא החדר בו נחים, החדר בו נמצאים בגדים, נעליים ומוצרי יומיום נוספים וכו'. חדר השינה צריך להיות מרגיע וסולידי על מנת שיתן את אפקט הפוגת המתח והרגעת הגוף והנפש בסוף יום ארוך. עם זאת, כדאי לנצל את חדר השינה בצורה חכמה כך שמצד אחד יהיה נוח, נעים, מזמין ומרגיע ומצד שני פרקטי ומלא מקומות אחסון החסרים כמעט בכל בית. ארוניות חדר שינה הן הפתרון המושלם הן לעיצוב רגוע וסולידי והן לפתרונות אחסון שונים.

 

שימוש הארונית

ארוניות לחדר שינה משמשות למגוון שימושים, החל ממילוי פינה ריקה ועד למשטח ליד המיטה הנותן אפשרות לשמור משקפיים, ספר או טישו ליד המיטה בצורה נוחה ומותאמת. לפני שמתחילים לחפש ארונית מתאימה לחדר השינה, כדאי לבדוק מה הצרכים ומה החלל מאפשר. אם אלו ארוניות קטנות ליד המיטה, כדאי לבדוק אם רוצים אחת או שתיים ומה המידות האפשריות להכנסה. במידה וזקוקים למקום איחסון, למשל, כדאי לבדוק מראש מה רוצים לאחסן ואיזה גודל של ארונית או שידה נחוצים. במידה ורוצים ארונית ליד מראה, כדאי לבדוק מה גובה המראה ומה רוחב הקיר אליו צריכה להצמד הארונית. מדידות וחשיבה מוקדמת יחסכו לכם הרבה כאב ראש ועוגמת נפש בעת החיפושים.

 

גודל

גודל הארונית תלוי הן בחלל הפנוי במרחב החדר והן בעיצוב החדר הכללי. בעיצובים מסוימים יתאימו מדפים לאיחסון ולא ארונית ובעיצובים אחרים יהיה מקום בחלל אך ארונית גדולה מדי עלולה להפוך את החדר לבעל מראה עמוס וחנוק ולפספס את הכוונה האמיתית של החדר שיועד לשינה ומרגוע. בנוסף, שטיח, תמונות או וילונות עלולים לשנות את התפיסה לגבי הארונית הנדרשת, גובהה, צבעה, רוחבה וצורתה.

 

פרקטיות

לפני רכישה ארונית לחדר השינה יש לבדוק עד כמה פרקטית צורת האחסון המוצעת בה. לדוגמה: האם הארונית על גלגלים? האם זה חשוב לכם? האם הארונית בעלת פתח עליון או דלתות עליונות ותחתונות? האם הדלת כבדה להרמה? האם הדלת בעלת ידית הידראולית המונעת טריקה? בעלת מנגנונים חזקים ועמידים? ארוניות מודולריות מומלצות במיוחד, שכן ניתן להתאים אותן לצרכים, עיצובים וחללים משתנים.

 

צבע

לבסוף, ניתן לחשוב על העיצוב הכללי ועל שילוב הארונית שבחרתם בקו הצבעוני והסגנוני של החדר. בחדרים בעלי פלטת צבעים סולידית ועדינה תתאים יותר ארונית לבנה או בעלת צבע עץ טבעי בהיר. בחדרים מונוכרומטים יתכן ותבחרו דווקא ארונית בעלת צבע עז שתתכתב עם פריטים אחרים בחדר, הצבועים גם הם בצבעים עזים, ותתפור את עיצוב החלל עם זריקות צבע שובבות.

ארון בחדר שינה

אולי יעניין אותך גם