חיפוש

גומר מהר – פתרון

גמירה מהירה היא מהפרעות התפקוד המיני הנפוצות ביותר אצל גברים מתחת לגיל 40. גמירה מהירה היא גמירה המתרחשת בניגוד לרצונו של הגבר ובזמן קצר מאוד. לאחר הבחנה של הבעיה ביסודה, אפשרויות הטיפול יכולות להיות טיפול התנהגותי משולב בטיפול תרופתי במשחות או כדורים.

 

פתרון תרופתי חיצוני (מאלחשים)

טיפול ע״י מאלחשים הוא טיפול מקומי בעל רכיבים כימיקלים או טבעיים. את החומר מורחים או מרססים זמן קצר לפני קיום יחסי המין ופעולתו של החומר היא הורדת עוצמת הרגישות באיבר המין. מחקרים רבים מראים כי המשחות ומעכבי השפיכה המקומיים יכולים להאריך עד פי 6 את זמן הגמירה. בנוסף להארכת זמן השפיכה, המאלחשים מביאים לשיפור בשליטה על רגע השפיכה ועל מידת ההנאה והסיפוק המיני.

מומלץ להשתמש גם בקונדום בנוסף למשחה כדי שהפרטנר המיני לא יושפע גם כן מהחומר שייגע באיבר המין שלו. בחומרים אלו כמעט ולא קיימים סיכונים ותופעות לוואי ולכן הם מאוד בטוחים לשימוש. בנוסף, את רוב המאלחשים ניתן להשיג בקלות וללא מרשם או היוועצות עם רופא בחנויות סקס או אתרי אינטרנט של פתרונות לחיי המין כמו אקסטרה סייז.

 

פתרון התנהגותי

פתרון התנהגותי כולל טכניקות שונות עם בת הזוג או בלעדיה. טיפולים אלו נועדו להשיג שיפור בשליטה על רגע הגמירה על ידי נוכחות מלאה והבנה של הרגע המכריע. בין השיטות הנפוצות בטיפול התנהגותי היא שיטת ההתחל-הפסק ושיטת הלחיצה. שיטות אלו נעשות במספר טיפולים ודורשות תרגול רב לבד וביחד עם הפרטנר המיני.

רק לאחר מספר טיפולים, והתמדה לאורך תקופת זמן, ניתן להגיע לתוצאות הרצויות. לא ידועים אחוזי ההצלחה של טיפול זה ולעיתים ניתן לראות הצלחה רק לאחר שילוב של הטיפול עם מאלחשים חיצוניים או כדורים המשפרים את יעילות הטיפול.

 

פתרון  תרופתי של כדורים

פתרון תרופתי ראשון הוא מעכבי ספיגת הסרוטונין. סוג כדורים אלו נועד כטיפול נוגד דיכאון וחלק מתופעות הלוואי שלהם היא עיכוב שפיכה. מחקרים רבים מוכיחים את יעילות התרופה אך עדיין לא ברור האם עדיף לקבל אותה בנטילה יומית או זריקה לפני המגע המיני.

פתרון תרופתי נוסף הוא משככי כאבים בעלי פעילות של עיכוב קליטה של סרוטונין. ניתן לראות תוצאות גבוהות לאחר כשישה שבועות וזמן טיפול של 12 שבועות. פתרון נוסף הוא הוויאגרה שכיום ניתן להשיג בתרכובת כימיקלית או טבעית. לוויאגרה קיימות כמה תופעות לוואי כמו סחרחורת, דיכאון, חרדה, והיא אינה מומלצת כלל לחולי לב.

לסיכום, כאשר אתם בוחרים את הפתרון המתאים לכם ביותר, כדאי להיוועץ ברופא בעניין בסיס הבעיה וממה היא נובעת, וכך לקבל את הטיפול היעיל ביותר. קיימים בשוק מוצרים רבים לעיכוב הגמירה ואין סיבה שלא תשתמשו בהם על מנת לטפל בבעיה באופן מהיר ולהעלות את איכות חייכם וחיי המין שלכם.

גומר מהר פתרון

אולי יעניין אותך גם