חיפוש

על הקשר שבין יוגה לבין בריאות מינית

תחום היוגה של השנים האחרונות הולך ומקבל יותר ויותר הכרה בעולם.

מה שהתחיל בתור תרגול ששייך בעיקר לארצות המזרח ולבודהיסטים, הפך מהר מאוד לנחלתם של רבים, שהיוגה היא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלהם.

היוגה מכילה בתוכה עולם שלם של יתרונות, האם האם יש קשר בין יוגה לבין בריאות מינית? יצאנו לבדוק וחזרנו עם תשובות שיכול מאוד להיות שלגמרי יפתיעו אתכם.

 

יוגה – פוקוס עצמי, פיתוח אישי

כשמדברים על יוגה מדברים על תחום שכל כולו עוסק בהתחברות פנימה, בביצוע מתיחות שונות, בנשימות עמוקות ובהתפקסות מוחלטת של האדם לבין עצמו. היוגה מייצרת רגעים ארוכים של שלווה, מה שמאפשר למתרגלים להנות מתחושות רוגע עמוקות גם לטווח הארוך. בשגרה כמו זו שאנחנו חיים מדי יום – אין כמו לקחת רגע, לעצור, לנשום ולהתחבר לעצמנו, ואלו בדיוק המעלות של תרגול היוגה.

 

מה בין יוגה לבין בריאות מינית? הרבה יותר ממה שחשבתם

השגרה הלחוצה שאותה אנחנו חיים, מביאה איתה לא מעט דאגות ותחושות טורדניות. אנחנו לחוצים מדי יום מגובה ההכנסה שלנו, מאיך נשלם את החשבונות הבאים, מאילו מותרות נוכל לאפשר לילדים שלנו, ואיך יום אחד נצליח, אולי, לקנות דירה. כל אלו יוצרים אצלנו תחושות חזקות של פחד ולחץ, תחושות שמשפיעות לא פעם על התפקוד המיני שלנו.

ככל שהאדם רגוע יותר, כך הוא יכול להיות פנוי יותר לביצוע פעולות נוספות בשיקול דעת ובהצלחה. כאשר אנחנו מדברים על התפקוד המיני שלנו, אין דבר חשוב יותר מלהגיע לאקט המיני רגועים, שלווים ופנויים רגשית לקיום יחסי מין. אם כל התחושות האלו אינן מאפיינות אתכם – היוגה יכולה להשתלב כאן נהדר. אז איך זה קורה?

 

היוגה כמקדמת בריאות מינית מלאה

היוגה, אם כן, היא אחת הדרכים היותר טובות להגיע לאותה שלווה ואותו הרוגע. ברגע שאתם מאפשרים לעצמכם לקחת רגע קטן לעצמכם, להתחבר פנימה, לנשום ולשכוח מדאגות היום יום שלכם, אתם בעצם מרפאים את הגוף שלכם, ובהתאם מתקדמים אל עבר בריאות מינית מלאה. לא פעם הוכח הקשר ההדוק בין מה שקורה לנו בפנים, בנשמה, לבין האופן שבו אנחנו מסוגלים לתפקד כלפי חוץ, ולכן היוגה יכולה להפוך אתכם לאנשים הרבה יותר מתפקדים והרבה יותר מוצלחים.

 

בריאות מינית – לא רק על היוגה לבדה

כדי לשמור על בריאות מינית תקינה ומלאה, קיימות עוד לא מעט טכניקות שבהן תוכלו להיעזר. מלבד תרגול היוגה, שהוא אחד התרגולים המומלצים ביותר לשלווה הנפשית שלכם, תוכלו גם להיעזר במגוון חומרים טבעיים כמו סיאליס, קמגרה, ויאגרה ולויטרה, שיאפשרו לכם להגיע לאקט מיני לא פחות ממדהים, ולגרום אושר וסיפוק גם לכם וגם לצד השני. אם כן, ניתן להגיע ששילוב בין יוגה לבין חומרים טבעיים יכול להוביל אתכם לתוצאה המושלמת. תהנו!

 

עלה וכדורים

אולי יעניין אותך גם