חיפוש

מהי התדירות המומלצת לקיום יחסי מין?

כולנו אוהבים לקיים יחסי מין.

חלקנו מבצעים אותם אחת לכמה שבועות, חלקנו מבצעים אותם אחת לכמה ימים, וחלקם מבצעים אותם כמה פעמים ביום.

אמנם יחסי המין הם מענגים ומספקים, אבל מהי התדירות המומלצת לקיום יחסי מין? בואו ונבדוק ביחד, ונגיע לתשובות שיעשו לכם כיף.

 

יחסי מין – אין מינון מומלץ, יש רק את היכולות הגופניות שלכם

כאשר אנחנו מדברים על יחסי מין, אנחנו מדברים על עניין סופר אינדיבידואלי ואישי. כל זוג יכול לקבוע לעצמו את התדירות הנכונה לו לקיום יחסי מין, כאשר יש זוגות שיבחרו בתדירות נמוכה יותר וזוגות שיבחרו בתדירות גבוהה יותר.

 

הכל כאן תלוי בשאלה – מה עושה לכם טוב?

בדרך כלל הבחירה בתדירות הקיום של יחסי מין תהיה תלויה בגורמים משתנים הקשורים בזוג. כאשר בני הזוג הם שני קרייריסטים שעסוקים ברוב שעות היום בעבודה שלהם, הסיכוי שהם יצליחו לקיים יחסי מין מדי יום הולך וקטן. לעומת זאת, אם מדובר על שני בני זוג שעובדים מהבית, לדוגמה, אין שום סיבה שהם לא יצליחו לקיים יחסי מין באופן תדיר יותר.

גם היכולות הגופניות שלכם ישפיעו על התדירות המומלצת לקיום יחסי מין ביניכם. במידה ויחסי מין מתחילים להשפיע בצורה לא טובה על איברי המין שלכם, כדוגמת גירויים, כאבים וכו', כדאי יהיה להנמיך את התדירות שלהם.

 

יש ילדים או אין ילדים? גורם נוסף שישפיע על התדירות

זוגות הם ילדים יודעים שבאופן טבעי התדירות של יחסי מין ביניהם יורדת. הילדים שואבים אנרגיות רבות, ולפעמים העייפות מכניעה אותם והופכת את יחסי המין לנטל, יותר מאשר לכיף וסיפוק. לכן, כדאי לחשוב גם מה מתאפשר לכם מבחינת לוח הזמנים, ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי.

 

בעיות כמו אימפוטנציה או אין אונות יכולות גם הן להשפיע על התדירות של יחסי מין ביניכם

לא מעט גברים ונשים נאלצים להתמודד עם בעיות שמונעות מהם לקיים יחסי מין כהלכה. ברגע שגברים, למשל, לא מצליחים להנות מזיקפה איתנה, הם לא יוכלו לבצע יחסי מין כמו שהם היו רוצים. כמו כן, כאשר נשים יחוו תחושות קשות של חוסר חשק, גם הן יתקלו בקשיים לבצע יחסי מין בעונג ובסיפוק.

 

אז מה עושים במקרים כאלו? אל תדאגו – הפתרונות ממש מעבר לפינה

חברת טבע פלז'ר מציעה היום אין ספור מוצרים שיוכלו לסייע לכם להנות מיחסי מין בצורה תדירה וממושכת, מבלי לתת לבעיות להתערב ביניכם. מוצרים כמו ספריי להתמודדות עם שפיכה מהירה, קרם להגדלת הפין, טיפות חשק ועוד הם מוצרים שיכולים להפוך את חיי המין שלכם מבינוניים ונדירים לתדירים ומעולים. זה הזמן שלכם להיכנס לאתר האינטרנט של החנות ולבחור לעצמכם מבין כל המוצרים, את זה שהכי יתאים לכם באופן אישי: https://www.tevapleasure.co.il. היכנסו ותהנו!

 

אישה יושבת על גבר

אולי יעניין אותך גם