חיפוש

יד ביד – כך תשלבו את הקידום הממומן והאורגני בגוגל

היום לא צריך להסביר לאף בעל עסק או נותן שירות כמה חשוב שיהיה לו אתר אינטרנט ידידותי, נגיש ומפורט. כולם הבינו מזמן שמי שלא נמצא באינטרנט פשוט לא קיים. אבל עכשיו צריך להתמודד עם בעיה אחרת, איך אנחנו גורמים לכך שכמה שיותר אנשים יגיעו לאתר האינטרנט שלנו? האלגוריתם של גוגל עובד בצורה מתוחכמת ובוחר בעצמו את האתרים שאותם הוא מציג גבוה בתוצאות החיפוש.

כמו שאתם בטח יודעים מניסיון עצמי, בני אדם לא עוברים על יותר מדי תוצאות, ולכן חשוב מאוד לדאוג שתהיו גבוה ברשימה. אז איך עושים את זה? המשיכו לקרוא ותגלו!

 

סוגים שונים של קידום אתרים?

כדי לדאוג לכך שאתר אינטרנט מסוים יופיע במקום גבוה בדירוג התוצאות ניתן לעבוד בשתי דרכים עיקריות: קידום אתרים אורגני או קידום ממומן בגוגל. קידום אורגני הוא תהליך ארוך יחסית שבמהלכו נעזרים באנשי מקצוע שמכירים היטב את האלגוריתם של גוגל ואת דרכי הפעולה שלו.

אנשי המקצוע ממליצים לכם איך צריך לבנות את האתר, איזה תכנים צריך להעלות אליו, מהם ביטויי המפתח והקישורים שכדאי שיהיו בו, וכל מה שצריך כדי שהאתר יופיע גבוה ברשימת תוצאות החיפוש. קידום ממומן הוא פשוט יותר באופן יחסי. כל מה שצריך לעשות הוא לשלם לגוגל על מנת שתציג את האתר גבוה ברשימת התוצאות. אבל מצד שני, ברגע שתפסיקו לשלם האתר שלכם ירד בחזרה לדירוג הריאלי שלו.

סוגים שונים

למה לבחור באחד כשאפשר גם וגם?

לא מעט אנשים מתלבטים באיזו דרך כדאי לבחור. ההתלבטות אכן קשה מכיוון שלכל אחת מהדרכים יש יתרונות וחסרונות, וכמובן שלכל עסק ואתר אינטרנט מתאים משהו שונה. אבל הכנו כאן עבורכם הצעה מפתיעה: שלבו את שתי הדרכים וכך תהנו מהיתרונות של שתיהן ותוכלו לחפות על החסרונות. איך לעשות את זה? הנה כמה שיטות.

 

מודעות ממומנות לקידום תוכן

אין ספק שהתוכן הוא המלך, תוכן איכותי שמעניין את הגולשים יביא לאתר שלכם עוד אנשים שיחזקו את הדירוג שלו. מסיבה זו אנו ממליצים ליצור תוכן איכותי ברמה גבוהה, ולקדם אותו בצורה של מודעות בתשלום, מה שיחשוף אותו ליותר אנשים.

 

מעקב מילות מפתח

כולם יודעים מה החשיבות של מילות מפתח לקידום אתרים אורגני, אבל ידעתם שאפשר לנצל אותן גם בעזרת קידום ממומן? תוכלו לשבץ את מילות המפתח במודעות הממומנות שלכם, ולהבין בדיוק את רמת היעילות שלהן לקידום האתר. האם מילות המפתח הביאו עוד גולשים, או שהן לא שינו הרבה?

סיכום

אין ספק שכל בעל עסק שיש לו אתר אינטרנט לא יכול להרשות לעצמו שלא לעסוק בקידום האתר שלו. הבחירה בין שני אפיקי הפעולה: קידום ממומן וקידום אורגני, היא אכן דילמה לא פשוטה. תאמינו לנו, עבדו בשתי הדרכים במקביל, והאתר שלכם פשוט יטוס קדימה.

קידום בגוגל

אולי יעניין אותך גם