חיפוש

כיצד לשדרג את עיצוב המטבח מבלי להוציא סכומי עתק?

בעת שיפוץ המטבח יש הפעיל שיקול דעת משמעותי בבחירת מכשירי החשמל והאביזרים השונים מבלי להגיע להוצאות כבדות.

המאמר יפרט כיצד לשדרג את המטבח מבלי להוציא סכומי עתק.

 

שדרוג מכשירי החשמל במטבח

הזמנתם מטבח חדש עם ארונות, מזווה, שיש ומשטחי עבודה שעלו לכם לא מעט כסף? מה שנותר לכם הוא לשדרג אותו גם במכשירי חשמל פונקציונאליים, חדשניים וזולים. על פי סגנון המטבח ועיצובו תבחרו אם להתקין בו תנור בילד אין או תנור רגיל, כיריים גז או כיריים חשמליות, מקרר איכותי ומכשירים אחרים שישרתו אתכם בהתאם לצרכים שלכם. עם זאת, גם המכשירים הקטנים חייבים לשרת אתכם ולהיות חסכניים. למשל, במקום קומקום חשמלי הזולל לא מעט חשמל ניתן להתקין בר מים איכותי באמצעותו תקבלו מים קרים וחמים כאוות נפשכם. מצד אחד, לא תצטרכו יותר לסחוב בקבוקי מים ולאחסן אותם בארון או במחסן על מנת לחסוך מקום. גם המקרר לא יהיה עמוס בבקבוקים והחיסכון בעלויות החשמל יהיה משמעותי. כל שתצטרכו הוא למזוג מים חמים לקפה ישירות מבר המים ולשתות מים קרים מתי שאתם רק רוצים. בדקו באתר https://www.smartcut.co.il/tami-4 את הצעות המחיר על הדגמים השונים של ברי המים והחלו לשדרג. ישנם דגמים שיהיו יעילים לכם במידה ותרצו לחסוך גם ברכישת בקבוקי הסודה, לקבל מים טהורים ומסוננים במערכת פילטרים מתקדמת ולהשאיר את המים מהברז לשטיפת הכלים.

 

עיצוב שישמש את בני הבית גם לארוחות משפחתיות

כאשר מוותרים על פינת האוכל ניתן לחסוך בעלויות גבוהות. לרוב המטבחים ובהתאם לגודלם, ניתן להוסיף אי שישמש את בני הבית לארוחות משותפות. בדומה לכך, האי ישמש אתכם גם כמשטח עבודה נוסף בו תוכלו להכין את המנות למשפחה. כך לא רק שתחסכו כסף, אלא תקבלו גם שטח פונקציונאלי בהתאם לצרכים שלכם. ישנם בתים בהם מניחים את הכיריים על האי ויוצרים חווית בישול אחרת לעיני המשפחה או האורחים.

 

יעילות, נגישות וחלל גדול

שדרוג המטבח בא גם לידי ביטוי בנוחות וביעילות. ככל שמוצרי החשמל ומשטחי העבודה יהיו נגישים ונוחים יותר, כך גם הבישול וההתעסקות עם האוכל תהיה יעילה יותר. עיצוב החלל חשוב מאוד במטבחים פרקטיים ולכן יש להשקיע בחומרי גלם איכותיים, צבעים בהירים המגדילים את החלל ומכשירי חשמל נגישים. כאשר מדיח הכלים מונח בארון ליד הכיור ומותאם לצרכים שלכם, כך הוא יהיה אפקטיבי יותר. בדומה לכך גם בר המים. הבר צריך להיות מונח על השיש בסמוך לכיור ויש לתכנן מראש חור בשיש ממנו יעבור הצינור שמחבר בין הבר למערכת המים שלכם על מנת שהמים יקבלו את הסינון הדרוש. ככל שתחכימו לשדרג את המטבח בצורה נבונה כך גם תחסכו בעלויות החודשיות הן מבחינת החשמל והן מבחינת הצריכה שלכם.

 

מתחם בישול

אולי יעניין אותך גם