חיפוש

3 תוספות חובה למטבח חוץ שלכם

אם יש לכם מטבח חוץ בגינה או בחצר הבית, אתם כנראה מודעים לכל היתרונות הרבים שמתלווים למטבח מהסוג הזה. עם זאת רוב מטבחי החוץ אינם שלמים לחלוטין. במאמר שלפניכם תוכלו למצוא 3 תוספות חובה למטבח החוץ שלכם.

 

מה זה תוספות למטבח חוץ?

תוספות למטבח החוץ שלכם נועדו בכדי לשפר את חוויית הבישול, האכילה והתחזוקה של מטבח זה. ברוב מטבחי החוץ חסר מוצר אחד או כמה כאלה, שיהפכו אותו ממטבח סביר למטבח חוץ מדהים. מטבחי חוץ רבים נבנים בשלבים שונים ולא בבת אחת, מה שאף מחמיר את התופעה.

 

כיריים איכותיות

ברוב מטבחי החוץ ישנו גריל, אבל בחלק גדול מהם אין כיריים שפועלות על גז או כירות אינדוקציה שפועלות על חשמל. אז למה בכלל צריך כיריים במטבח חוץ? הוספה של כיריים למטבח החוץ שלכם תשדרג את החוויה שלכם ממנו. כיריים במטבח החוץ מאפשרות לכם לבצע את כלל הבישול לארוחה או לארוחות בגינה או בחצר,  מבלי להצטרך ללכת הלוך ושוב בין הכיריים במטבח הביתי ובין הגריל החיצוני.

בנוסף לכך, כיריים במטבח החוץ שלכם יאפשרו לכם לבשל בשני מוקדים בו זמנית בזמן שהדבר נחוץ. כדאי לוודא שהכיריים שאתם קונים עשויות מחומרים עמידים ושהיצרן שלהם מקצועי. בצורה זאת תוכלו ליהנות מהכיריים האלה לשנים רבות קדימה.

 

מעשנה או תנור פיצה

מעשנה או תנור פיצה הן תוספות חובה למטבח חוץ. אפשרויות הבישול בכל אחת מהאופציות הללו הינן בלתי נגמרות ויאפשרו לכם לקחת את חומרי הגלם שלכם צעד אחד קדימה. מעשנה מתאימה לחובבי הבישול הארוך.

ניתן לבשל במעשנה בשר, עוף, דגים ואפילו פירות וירקות, וליהנות מטעמים חזקים ומעושנים. תנור פיצה לעומת זאת מתאים בעיקר לחובבי הבצקים. חום גבוה מאוד מאש ישירה ידאג שכל המאפים שלכם יצאו טעימים במיוחד והפיצה ממש כמו באיטליה

 

ברז בירה או מקרר יינות

שום מטבח לא שלם לחלוטין בלי קצת אלכוהול. לכן תוספת חשובה למטבח החוץ שלכם יכולה להיות ברז בירה או מקרר יינות, לפי העדפתכם האישית. אם אתם חובבי בירה, ברז בירה שמתחבר ישר לחבית יכול לשדרג לכם את מטבח החוץ לרמה חדשה לגמרי, במיוחד אם אתם אוהבים לארח ולערוך מסיבות בביתם.

בנוסף לכך, איכות הבירה שתזכו לשתות בבית כנראה תעלה פלאים. לחובבי הארוחות המסודרות יותר אפשר להמליץ על מקרר יינות איכותי. מקרר שכזה ידאג שתמיד תוכלו לשתות יין בצורה הנכונה והטובה ביותר.

בין אם מדובר בארוחת צהריים קלה עם המשפחה או בארוחת ערב רשמית עם חברים – מקרר יין למטבח החוץ צריך להיות איכותי במיוחד, וזאת בכדי להתמודד עם שינויי הטמפרטורה בחוץ. כדאי מאוד לבנות מחסה מחומרים מבודדים למקרר היינות שלכם בכדי ליצור את הסביבה האופטימלית ליין שתשתו.

3 תוספות חובה למטבח חוץ שלכם

אולי יעניין אותך גם