חיפוש

הכירו את חדרי הישיבות עם הכי הרבה סטייל בתל אביב

מכירים את זה שאתם הולכים ברחובות תל אביב באמצע היום ובתי הקפה מלאים בצעירים עם אוזניות ולפטופים שתופסים את כל השולחנות? אם הגעתם לקרוא את המאמר הזה כנראה אתם נמנים עם אותם הצעירים. אז במקום להסתובב בין בתי קפה ולשלם כל יום 70 ש"ח על אספרסו וכריך חביתה, קחו לעצמכם חלל עבודה שיוכל לענות על הצרכים שלכם בכל שעה שתרצו. איך עושים את זה? הכירו את חדרי הישיבות עם הכי הרבה סטייל בתל אביב.

 

כולנו אוהבים לעבוד בסטייל

זה לא סתם שכתבנו לכם מאמר בנושא הכירו את חדרי הישיבות עם הכי הרבה סטייל בתל אביב. אף אחד לא אוהב לעבוד בחלל שלא נותן לו השראה ולא מאפשר לו להרגיש בסביבות עבודה נוחה וכיפית. בדיוק בגלל זה בתי הקפה הפכו לחללי עבודה בפני עצמם, היות והם מהווים סביבה פתוחה על הרחובות של תל אביב עם העוברים והשבים, הים שברקע, ובקיצור יותר סטייל מזה נשתגע.

אולם חללי העבודה וחדרי הישיבות המשותפים מהווים בשנים האחרונות פתרון נהדר לכל מה שקשור בעבודה בסטייל ובכיף, אז הכירו את חדרי הישיבות עם הכי הרבה סטייל בתל אביב.

 

הכירו את חדרי הישיבות עם הכי הרבה סטייל בתל אביב

הראשון מבין חדרי הישיבות עם הכי הרבה סטייל בתל אביב הוא חלל העבודה של אורבן פלייס שברוטשילד. אורבן פלייס מציע יותר מחדר ישיבות אחד, כאשר כולם מעוצבים בסטייל אורבני, תל אביבי ומלא בשיק צעיר ומדליק. מעבר לכך, החלל עצמו מציע גם חדר כושר, חטיפים ושתייה קלה, ובנוסף מזמין אתכם להתארח בו במשך 24 שעות ביממה ובמשך כל שבעת ימות השבוע.

 

פנתרה – חלל עבודה חדש ומעוצב

חלל העבודה פנתרה שממוקם ברחוב הארבעה שבתל אביב הוא חלל עבודה המיועד לנשים שנוצר על מנת למקסם את ההצלחות של העסקים המובלים על ידי נשים. מעבר להעצמה הנשית שמורגשת בכל פינה בחלל, תוכלו למצוא בו חדרי ישיבות של עד 8 אנשים וגם חדרי ישיבות של עד 80 איש. כן, שמעתם טוב, החלל הוא ענק, מעוצב ומלא בסטייל שאי אפשר להתעלם ממנו בתל אביב.

 

איך בוחרים מכל הטוב הזה?

כמובן שאלו הן רק דוגמאות קטנות ובהחלט קיימים עוד הרבה חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב, אז איך בוחרים מבין כולם? פשוט מאוד. אחרי שגרמנו לכם להכיר שניים מתוך חדרי הישיבות עם הכי הרבה סטייל בתל אביב, אנחנו רוצים להכיר לכם דבר נוסף – ספייסנטר.

ספייסנטר הוא אתר שמשווה בין חללי עבודה משותפים ברחבי הארץ. באתר של ספייסנטר תוכלו להזין את סוג החלל שמעניין אתכם, את העיר שבה מתאים לכם לעבוד, ומפה – ספייסנטר מציג לכם את כל המידע החשוב לקראת בחירת חלל העבודה שלכם. בהצלחה!

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם