חיפוש

מה עדיף – נדל"ן או שוק ההון?

אתם מתלבטים איפה להשקיע את הכסף שחסכתם? רוצים לעשות עסקה טובה ולהגדיל את ההון שלכם? אם כך, טבעי שתהיה לכם התלבטות בין שוק הנדל"ן ובין שוק ההון, והאמת היא, שלא קל לענות על השאלה איפה כדאי להשקיע.

מה יותר מתאים לאופי שלכם?

בבואנו לענות על השאלה האם פרויקט חדש בראשון זו השקעה כדאית יותר לעומת שוק ההון, אנחנו רואים שלא תמיד התשובה כל כך פשוטה. העניין הוא שיש לקחת בחשבון את השאלה החשוב ביותר, והיא: מה מתאים לכם אישית יותר? האם אתם אוהבים את הסיכון שיש בשוק ההון ואת האדרנלין שהשקעות כאלה יכולות לספק? או שאולי אתם מחפשים משהו הרבה יותר יציב, כמו נכס? בנוסף, כמובן שצריך לבדוק גם מה הסיכויים שלכם להרוויח, שכן בכל אופציה כזאת פוטנציאל הרווח שונה. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה לכם כדאי יהיה לבדוק גם כמה אתם מוכנים, רוצים ויכולים להשקיע, שכן בסופו של דבר זה מה שבאמת חשוב וזה מה שיקבע איפה כדאי יהיה לשים את הכסף שלכם.

מדדים ונתונים

האם עדיף להתייעץ לפני שמשקיעים או לעשות את זה לבד?

אין ספק שעוד דבר שמטריד את כל מי שרוצה להשקיע כספים, זו השאלה האם עדיף לעשות הכול לבד ולקבל את ההחלטות בכוחות עצמכם או שאולי ייעוץ יכול לסייע. אם, לדוגמא, אתם חושבים על השקעות בשוק ההון, אין ספק שיש לא מעט מנהלי תיקי השקעות שיוכלו להמליץ לכם על המניות הנכונות ואפילו על מסלולים שונים שכוללים סיכון גדול או קטן יותר. לכן, אם המטרה שלכם היא לא רק להשקיע, אלא גם לעשות זאת תוך סיכון מחושב ותוך האפשרות להגדיל את ההון שלכם כמה שיותר, בהחלט יש טעם לחשוב על פניה אל אנשי המקצוע הנכונים. ייעוץ אומנם לרוב עולה כסף, אך זו גם הדרך הכי טובה שיש להגדיל את הרווחים שלכם.

איך לבחור פרויקט נדל"ן ששווה את ההשקעה שלכם?

חושבים שדווקא נדל"ן זו השקעה נכונה יותר עבורכם? מתלבטים לגבי הסוגיה של פרויקטים חדשים בחדרה מחירים? אם כך, כדאי לדעת שזה לא הדבר היחיד שחשוב. כלומר, יש אומנם משמעות לדעת כמה תדרשו לשלם על הפרויקט וכמה זה עולה, אך מה שבאמת משמעותי זו השאלה בכמה תוכלו בהמשך למכור את הדירה או להשכיר אותה. יתרה מכך, כאשר מדברים על השקעה בנדל"ן יש טעם גם לבדוק את הסביבה שבה נמצאת הדירה, כי כמובן שיש אזורים טובים יותר מאחרים. זה לא משנה אם אתם רוצים להשקיע באזור חדרה או בערים אחרות, כי בכל מקרה כדאי יהיה לבחור את המקום הטוב ביותר. לפעמים אפילו כדאי להגדיל את ההשקעה אם זה אומר שהדירה תניב לכם תשואות הרבה יותר גבוהות.

לעוד מידע הכינסו: http://www.reef-real-estate.com.

אולי יעניין אותך גם