חיפוש

4 יתרונות במיטת רכב נפתחת

מיטות אוטו לילדים הן תופעה טרדנית במיוחד. הורים רואים בהם את המתנה המושלמת לילדיהם. כיום, ישנן מיטות מכונית משלל סוגים. אחד הטובים שבהם, הוא מיטות רכב נפתחות. אלו משמרות יתרונות של המיטה הקלאסית, לצד אלו של מיטת הרכב.  מהם אותם יתרונות של מיטת הרכב הנפתחת?

 

מיטת רכב – למה (ומתי) בכלל צריך את זה?

ייתכן שאתם מופתעים בכך שגם מיטות אוטו נפתחות הן כל כך נפוצות. לידיעתכם, זאת מאחר שהורים רבים רואים בהם כפתרון האולטימטיבי לבעיות השינה של ילדיהם. הילדים לא רוצים לישון, אלא, כמאמר השיר, רק להשתגע. ההורים, לעומת זאת, משתגעים מכך שלא הולכים לישון. והפתרון – מיטה מדגם שהם אוהבים, ופתאום הם רצים אליה וההורים מרוצים.

כמובן שמיטת המכונית לא תתאים לכל ילד. ככלל, צריכים להתקיים שלושה תנאים כדי שיהיה נכון לרכוש מיטת מכונית לילדים.

התנאי הראשון – על הילד לאהוב מכוניות אמיתיות או מכוניות משחק. תזוזה וגלגלים מושכים אותו. הוא מרותק אליהם.

התנאי השני – יכולת היקשרות לחפצים יוקרתיים. ישנם ילדים שמתרחקים מפלסטיק צבוע בקפידה או עץ מגולף למשעי. הצעצועים המועדפים עליהם הם פחית של קפה נמס וסמרטוט שזה עתה שטפו בו את הבית. עבור ילדים אלו, ייתכן שמיטת מכונית תהיה קצת מיותרת. הם לא ייחסו חשיבות למראה החיצוני של המיטה אלא לפונקציות שהיא ממלאת עבורם.

אם ילדיכם כן אוהבים צעצועים ומשחקים חדשים ומצליחים להיקשר אליהם – הרי שהם ממלאים את התנאי השני. ניתן להתקדם לשלב הבא ולבחון האם מתאימה להם מיטת מכונית.

התנאי השלישי והאחרון – קשיים בכניסה למיטה. מאבקי השינה הם שלב התפתחותי מוכר ומשמעותי אצל הילדים, ורק כאשר הם מגיעים לשלב זה מגיע הזמן הנכון למיטת המכונית.

ככל שמתקיימים שלושת התנאים, הרי שהגיע הזמן לקנות לילד מיטת רכב. זהו פתרון מנצח, בשבילם ובשבילנו.

 

למה מיטה נפתחת?

מיטה נפתחת מאפשרת לילדים להזמין חבר לישון אצלו, או אפילו להזמין את אחד האחים אליו לחדר. היא נותנת הזדמנות לבנכם להתגאות במיטה המהממת שלו ולחזק את בטחונו העצמי בפני שותפו לחדר. זאת, מבלי למלא את החדר ביותר מידי אביזרים, שהרי המיטה שנייה לא פרוסה בחדר אלא מסתתרת מתחת לזו שהילד ישן עליה בדרך כלל.

המיטה פרקטית למדיי גם אם מגיעים אורחים עבור אחד מהאחים האחרים. נפתח בקלות את המיטה, נציע אותה והנה יש לנו מקום ללן נוסף בבית.

 

סיכום היתרונות

  • מיטת מכונית הופכת את השינה ממטלה לחוויה.
  • מיטת המכונית הנפתחת מחזקת את בטחונו של הילד.
  • מיטת המכונית הנפתחת לא מבזבזת מקום יקר בבית.
  • מיטת המכונית הנפתחת מאפשרת לארח יותר אנשים בבית הקיים.

אם כן, למיטה הנפתחת שלל יתרונות שלא תרצו לוותר עליהם. מיטה איכותית, יפה ופרקטית היא המתכון המנצח. למיטה זו ארבעה יתרונות, שפשוט אי אפשר להחמיץ.

אישה שוכבת

 

אולי יעניין אותך גם