חיפוש

קניית כלי כסף מבלי לצאת מהבית – איך עושים את זה?

העידן הטכנולוגי הביא לנו את החנויות הווירטואליות שמאפשרות את הרכישה האינטרנטית כמעט לכל מוצר אותו רוצים לרכוש, לרבות כלי כסף או חפצי יודאיקה. המאמר יפרט כיצד ניתן להזמין כלי כסף מבלי לצאת מהבית.

 

הצורך בכלי כסף לבית היהודי

לפני כל שבת או חג משפחות רבות מתכוננות, מוציאות את חפצי הקדושה, מנקות אותם ומכינות אותם בציפייה והתרגשות לקראת ימי החג. אין כמו שולחן ערוך בערב שישי עם כלים יפים ונוצצים כמו: מגש לחלות, כוס לקידוש ופמוטים נוצצים. גם לקראת החג מרגש להוציא את החנוכייה שהפכה למורשת מסורתית של המשפחה, את צלחת הפסח, הגביע של אליהו הנביא, מחזיק האתרוג או קערת הדבש. כאשר חפצים אלו עשויים מכסף, שולחן השבת והחג אסתטיים, מהודרים יותר ומשווים לבית אווירה חמה וחגיגית.

 

איך קונים כלי כסף מבלי לצאת מהבית?

משפחות רבות רוצות לחדש את המלאי ולהתחדש בכלי כסף וחפצי יודאיקה או לרכוש כלי כסף כמתנה למארחים. במקום לשוטט לפני החג בין החנויות, לעמוד בפקקים, לחפש חנייה או לעמוד בתור הארוך, ניתן לחסוך זמן והתרוצצות באמצעות הזמנה מקוונת בחנות הווירטואלית של האחים חדד. לכניסה לאתר של האחים חדד יש להקיש על הקישור ולבצע הזמנה מהירה באתר.

מדובר על חנות עם מוצרים מכסף טהור ואיכותי, כלים הנעשים בעבודת יד, בעיצוב ובסגנון מיוחד. היתרון הבולט של החנות הוא המבחר הגדול של כלי הכסף. ניתן למצוא כלים כמו: קערות פסח בגדלים שונים, חנוכיות קטנות, גדולות או גבוהות, סט כלים להבדלה, פמוטים מסוגים שונים, נטלות לידיים, בתי מזוזות, סידור וספרי תפילה, כלי קידוש ליין, קופות צדקה, כלי הגשה ועוד.

כל הכלים הם מכסף טהור המצופה בשכבה עבה על נחושת ולכן מתאפשר עיטור מדויק ועדין בעבודת יד.

 

מזמינים ומקבלים משלוח מהיר עד הבית

עם הכניסה לאתר החנות ניתן לבחור על פי קטגוריות שונות את המוצר אותו רוצים לרכוש. לצד המוצר מצוין המפרט והמחיר שלו עם תמונה מדויקת מבחינה עיצובית. לאחר שבוחרים את הכמות הרצויה, מוסיפים את המוצרים לסל הקניות ובסוף עוברים אליו על מנת לשלם.

חשוב לציין שמדובר על אתר מאובטח שניתן לשלם בו בכרטיסי אשראי ללא חשש. לאחר הרכישה ניתן לאסוף את הכלים באופן עצמאי או לקבל אותם במשלוח בין 7-10 ימי עסקים עד הבית.

יתרון בולט נוסף הוא שניתן למסור פרטים של האדם לו אתם רוצים לשלוח כלי כסף כמתנה, לבקש שיארזו אותם ואף להוסיף כרטיס ברכה. כך תוכלו להימנע מכאב ראש מיותר ולשלוח ישירות לאדם האהוב עליכם את המתנה לקראת החג או לאירוע אחר ולהיות בטוחים שהוא יקבל מתנה יפה, יעילה וארוזה בצורה אסתטית. לסיכום, מנעו מעצמכם שוטטות מיותרת והזמינו דרך האתר.

אישה לאחר שופינג מסתובבת ומחזיקה שקיות
אישה לאחר שופינג מסתובבת ומחזיקה שקיות

אולי יעניין אותך גם