חיפוש

איך אמן טלפתיה הופך את האירוע שלכם לבלתי נשכח

אז הנה הגיעה השעה לתכנן את האירוע שלכם, ובין אם מדובר ביום הולדת מצומצמת או אירוע בקנה מידה גדול, יש המון דברים לסגור. אז בין בחירת החלל להתלבטות לגבי קייטרינג, חשוב לשים דגש מיוחד על גולת הכותרת – התוכנית האומנותית. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם לא יישאר בגדר "עוד מפגש בלוח השנה", צאו מהקופסה והזמינו כבר מעכשיו אמן טלפתיה שידהים את האורחים וישאיר אותם עם חוויה בלתי נשכחת. 

 

תכנון בראש שקט

הפקת אירועים דורשת ירידה לפרטים הקטנים, ומעבר לזמן התכנון המדויק, בעל האירוע מוצא עצמו מתרוצץ בחוסר מנוחה ביום האירוע במקום להתרווח ולהנות מפרי עמלו. ישנם אנשים שבהיעדר תוכנית אומנותית מסודרת, מרגישים את האחריות להוביל את הערב מכל הבחינות, כולל כאב הראש הלוגיסטי.

בחירת התוכנית האומנותית בדמות הזמנת מופע של מנטליסט מורידה המון לחץ מכתפי המארגנים, שאפילו זוכים להנות מהמופע עצמו, שכן מרגע תחילתו המנטליסט הוא זה שמנחה את הערב ולוקח את מלוא האחריות לבדר את האורחים, רבים ככל שיהיו.

 

מיהו מנטליסט?

מנטליסט או אמן חושים הוא אדם כריזמטי במיוחד, שבעזרת מופע יוצא דופן הכולל שימוש בטכניקות ייחודיות כמו קריאת מחשבות, ניתוב לשוני, קריאת שפת גוף וחיזוי עתידות, מספק מופע בידור מרהיב ומרתק עבור כל סוגי הקהלים בכל הגילאים, ממופעים לילדים ועד למבוגרים. מנטליסט הוא אדם שבעזרת שימוש מתוחכם בחמשת החושים, נוטה בליבו של הקהל את האמונה בעולמות העל חושי.

 

כיצד בנוי מופע של מנטליסט?

חשוב להבין בראש ובראשונה שמופע מנטליסט הוא אירוע אינטראקטיבי, כלומר הוא תלוי לחלוטין בשיתוף פעולה מלא מצד הקהל. לכן, בטרם תזמינו את המנטליסט, חשוב לוודא כי קהל האורחים המיועד הוא בעל נכונות להירתם למען הצלחת המופע. המופע בנוי בדרך כלל באופן מדורג, כלומר הוא יתחיל בתרגילים קלילים ומלאי הומור על מנת ליצור חיבור ואמון עם הקהל שלו, ויעלה לאט בדרגת הקושי, עד לשיא המופע בסיומו- תרגיל מפעים שישאיר את הקהל המום ומרוגש.

 

כיצד מוצאים את המנטליסט הנכון?

חוכמת ההמונים יודעת הכי טוב. לכן, חשוב למצוא מנטליסט מומלץ, לקרוא חוות דעת, בעיקר אם מדובר באנשים שאתם סומכים על דעתם. כמו כן, לרוב המנטליסטים המובילים ישנם דפי יוטיוב בהם ניתן לצפות בקטעים מהמופע, כך שתוכלו להתרשם בעצמכם.

 

מה מיוחד כל כך במופע מנטליסט?

מופע מנטליסט הוא הרבה מעבר להזמנת אמן סטנד אפ או זמר. סטנד אפ עשוי שלא לקלוע לטעמם של קהל מגוון, וכך גם לגבי מוזיקה חיה. מנטליסט מוצא את הדרך אל לב הקהל, ולאחר מכן מעביר אותו מסע מרתק רצוף חוויות שנצרב בזיכרון והופך אותו לחוויה בלתי נשכחת. המנטליסט מהתל בקהל, יוצר דרך חשיבה אחרת, מערער את ההיגיון הבסיסי ובעיקר- לא משאיר אפשרות להישאר אדיש אליו.

אמן חושים

אולי יעניין אותך גם