חיפוש

לאילו גילאים מתאימה הופעה של מנטליסט?

מנטליסטים הם אמני בידור, שעושים שימוש בקריאת שפת גוף ובמניפולציות פסיכולוגיות בכדי לבצע תרגילים כמו קריאת מחשבות וחיזוי עתידות לקהל. מנטליסטים החלו להיות נפוצים בארצות הברית ולאחר מכן הגיעו גם לישראל. אבל לאיזה גיל מתאימה הופעה של מנטליסט? קראו את המאמר שלפניכם ותגלו.

 

הופעה של מנטליסט באירוע שלכם

אירועים מסוגים שונים כמו אירועי חברה ואירועים משפחתיים, זקוקים לעיתים קרובות לתוכנית בידור שתגרום לאורחים ליהנות מהחגיגה. ישנם סוגים רבים של אמנים שיכולים להופיע באירוע שלכם כמו סטנדאפיסטים, רקדנים, זמרים ונגנים מסוגים שונים. אחת ההופעות המעניינות והמרתקות שאפשר להזמין לאירוע, היא הופעה של אמן חושים מומלץ.

אמן חושים מציג בהופעה שלו סדרה של תרגילי מחשבה שונים כמו קריאת מחשבות, חיזוי של העתיד וניחוש פרטי מידע מוסתרים. את כל התרגילים האלה מציג אמן החושים תוך כדי שיתוף של הקהל, הפעלה שלו והלהבה שלו. מנטליסט מגיע לבמה עם אנרגיה מתפרצת שאף אחד בקהל לא יכול להישאר אדיש אליה.

 

לאיזה טווחי גילים ההופעה של מנטליסט מתאימה?

בניגוד למרבית הקוסמים, שיכולים להופיע גם מול ילדים קטנים מאוד, בדרך כלל הופעה של אמן חושים ומנטליסט תהיה מתאימה לקהל מבוגר יותר. התרגילים שמוצגים בהופעה של המנטליסט הם בדרך כלל מורכבים יותר, לכן המופע מתאים לילדים מגיל 9 ומעלה. ילדים מתחת לגיל זה בדרך כלל יפספסו חלק ניכר מהקסם שמתרחש על הבמה ויכולים למצוא את עצמם משועממים בשל כך. לכן במקרה שיש לכם קהל גדול של ילדים מתחת לגיל 9, יש לבצע התאמות למופע.

 

התאמה של המופע לילדים מתחת לגיל 9

ישנם מנטליסטים מסוימים שמתאימים את המופע שלהם גם לילדים קטנים יותר, כאשר הדבר נדרש. התאמה זאת דורשת הכנה מראש והכרה של הקהל הצעיר ושל הדברים שמרתקים אותו ומלהיבים אותו. בנוסף לכך, יש לדעת להנגיש את הטריקים המסובכים יותר של אמן החושים גם לילדים, שמטבע הדברים קשה להם לעקוב אחר המהלכים הללו.

 

איך לבחור אמן חושים מקצוען לקהל בגיל מסוים?

אמן חושים מקצוען ומוצלח הוא כזה שמופיע כמעט כל יום במשך תקופה ארוכה. הופעה מול קהלים מסוגים שונים ובמצבים שונים היא הדרך המיטבית להתמקצע בתחום זה. לכן, ככל שאמן החושים "משופשף" בהופעות מול קהלים בגילאים שונים, כך הוא יכול להתאים גם לכם. אפשר לקבל המלצה על מנטליסט מוצלח מחברים או לראות אותו מופיע בעצמכם באירוע שלא אתם ארגנתם. בנוסף לכך אפשר וכדאי לחפש ביקורות של לקוחות עבר של המנטליסט ברשת.

 

טווח הגילים שמתאים להופעה של מנטליסט – סיכום

מנטליסט הוא אמן בידור שמציג תרגילים שקשורים לקריאת מחשבות ויכולות על טבעיות. בדרך כלל ההופעה של מנטליסטים ואמני חושים מתאימה לילדים החל מגיל 9 ומעלה. למרות זאת יש מנטליסטים שמתאימים את ההופעה שלהם גם לקהל צעיר יותר. כדאי לברר את הנושא הזה ישירות מול המנטליסט.

מופע מנטליסט

אולי יעניין אותך גם