חיפוש

מוצרי פרסום ושיווק לטובת אירוע עסקי או אירוע חברה

היום, כל התאגידים הגדולים מודעים לעובדה שניהול מוצלח של החברה על כל עובדיה ותהליכיה השונים הוא משני בחשיבותו לניהול המותג, התדמית של החברה וכיצד קהל הלקוחות הנוכחי והפוטנציאלי של החברה תופס אותה, עד כמה היא עדכנית, מתאימה את עצמה לתנאים המשתנים בשטח, ויותר מהכל, עד כמה היא מודעת וקשובה לצרכים של הלקוחות שלה. אם אתם רוצים לדעת כיצד ניתן למתג נכון את החברה שלכם באירוע העסקי או התערוכה הקרובה, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם.

 

הדור הבא של המוצרים הממותגים לשם פרסום ושיווק

עד לאחרונה, כאשר הלכנו לאירוע עסקי או אירוע לשיווק החברה ומוצריה, מרבית החברות המארחות הסתפקו בחלוקה של מספר עטים ממותגים ופנקסים עם חותמות מים המכילות את הלוגו של החברה ובאירועים מושקעים במיוחד – לוחות שנה עם צילומים מודפסים על נייר כרומו.

בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות גדולות במשק מתחילות להבין שהגיע הזמן להתעדכן ולרענן. חברות אשר משכילות לעשות את השינוי נכונה זונחות את השימוש באותם עטים מעוטרים, מחברות עם לוגו החברה ולוחות השנה הסטנדרטים ומכניסות לשימוש מוצרים טכנולוגיים שימושיים ומתקדמים, והכל כמובן עם עיטור הולם של לוגו החברה אותה הם מייצגים.

 

כיצד גם החברה שלכם יכולה לעשות את השינוי המתבקש?

חברת Ma Bali עוסקת בתחום הפצת מוצרי שיווק ופרסום ממותגים כבר למעלה מ- 20 שנה, ועל כן תוכל לסייע לכם להרכיב ארסנל מוצרים שייצגו את החברה שלכם נאמנה, יסיעו להפיץ ולפרסם ברבים את האיכויות המיוחדות שלה ותסייע בחיזוק המותג שלכם והמוניטין שלכם בקרב קהל הלקוחות הקיים ובקרב קהל הלקוחות הפוטנציאלים.

בעזרת שימוש מושכל במוצרים של חברת מה באלי, תוכלו למעשה להרחיב את רמת החשיפה שהחברה שלכם מקבלת ולהגיע לקהלי יעד חדשים אשר כלל לא ידעתם שעומדים על הפרק, כל זאת בהתאמה אישית על פי התקציב שלכם והצרכים שלכם.

בין מגוון המוצרים האיכותיים של חברת מה באלי תוכלו למצוא למשל:

  • זיכרונות ניידים – דיסק און קיי של החברה המובילה DiskOnKey במגוון רחב של עיצובים מדליקים אשר ישמחו כל לקוח ותיק או חדש כאחד.
  • מטענים וסוללות – במגוון רחב של דגמים, כולם באיכות הגבוהה ביותר כך שהמתנה שלכם תלווה את הלקוחות שנים רבות.
  • אביזרים לרכב – מעמדים לטלפונים הסלולריים, כבלים חכמים , מתאמים למצת של הרכב ועוד
  • מוצרי אודיו – רמקולים נטענים בשלל צורות וצבעים שיוכלו לשמש את הלקוחות שלכם גם במקלחת וגם בעת פיקניק או טיול בחיק הטבע. בנוסף תוכלו למצוא אוזניות אלחוטיות או, ללקוחות שמעדיפים חיבור AUX, אוזניות הנתלות על מחזיק מפתחות עם כבל נגלל.

בפעם הבאה שעליכם להציג את החברה בכנס או לערוך אירוע עסקי שיש למנף לצורך חיזוק ומיתוג החברה, צרו קשר עם חברת מה באלי ותהנו ממוצרים איכותיים אשר יסיעו לכם לקחת את החברה שלכם הכי רחוק שאפשר.

USB

אולי יעניין אותך גם