חיפוש

איזה כלב טוב לשמירה על הבית

אנשים רבים שמתגוררים בבתים פרטיים מעוניינים להוסיף למשפחה שלהם כלב שמירה. כלבי שמירה יכולים להתריע מפני פורצים ואף להגן על בני המשפחה מסכנות באופן אקטיבי. למרות זאת, כלבי שמירה מסוימים עשויים להיות תוקפניים מאוד, כאשר על חלק מהגזעים שמשמשים ככלבי תקיפה יש הגבלות שונות. כלב שמירה על הבית טוב הוא כזה שידע לבצע את פעולת השמירה, אך גם כזה שידע לחיות בנעימות בסביבה ביתית.

 

רועה גרמני

רועה גרמני הוא אחד מסוגי הכלבים המפורסמים ביותר בעולם. הוא נחשב לכלב בעל חושים חדים ובעל אינטליגנציה גבוהה באופן יחסי לשאר הכלבים. צבע הפרווה שלו נע בגוונים של שחור וחום. גובהו הממוצע של הכלב הוא 55 ס"מ, כאשר הוא שוקל לרוב 45 ק"ג. הרועה הגרמני חי בממוצע כ-13 שנים מאז הלידה שלו.

הרועה הגרמני הוא אחד מכלבי השמירה על הבית הטובים ביותר שיש. ניתן לאלף רועה גרמני בצורה יעילה, מכיוון שמדובר בגזע שמתאפיין בנאמנות וצייתנות. ניתן לקרוא עוד על אילוף הגזע באתר https://leaderdogs.co.il. הרועה הגרמני מציג איזון טוב בין היכולת לבצע פעולות של שמירה על הבית לבין היכולת להכיל את הסביבה שלידו. רועה גרמני לא מתרגז מכלבים אחרים בסביבתו והוא אף נחשב לידידותי עם ילדים.

 

שנאוצר

גזע השנאוצר הוא גזע של כלבים שעוד בעבר האדם השתמש בהם כדי לשמור על הבית שלו. השמירה של השנאוצר יכולה לבוא לידי ביטוי בשמירה על הבית מפני פולשים, אך גם בהגנה מפני מזיקים קטנים, ליווי ושמירה על ילדים. השנאוצר נחשב לכלב נוח מאוד לאילוף, שקל לגדל בבית.

השנאוצר יכול להוות כלב שמירה טוב גם בכלל האופי הטריטוריאלי שלו. הוא אוהב מאוד לשמור על הסביבה שהוא מכיר. ישנם שלושה סוגים של שנאוצרים, כאשר הסוגים הגדולים יותר יכולים לבצע שמירה בצורה אידיאלית. שנאוצר ענק, שנאוצר בינוני ושנאוצר ננסי הם שלושת הסוגים של גזע הכלבים הזה.

 

רידג'בק

רידג'בק הוא כלב חזק מאוד. הכלב מתאפיין בנאמנות ובאינטליגנציה גבוהה. היכולות הפיזיות שלו מאפשרות לו לשמור על הבית, אך חשוב לשים לב שכלב זה זקוק למרחב גדול ולשטחים. כמו כן, כלב אילוף של כלב זה הוא מורכב ומתאים לבעלי ניסיון.

 

קאנה קורסו

זהו גזע כלב המתאפיין בלסתות גדולות ובולטות. הקאנה קורסו הוא כלב ידידותי וחברותי מאוד. הוא יודע לעמוד בתנאים קשים והוא בעל יכולות פיזיות מרשימות. כלב זה, כאשר הוא מאולף מגיל צעיר, יכול להגן בצורה טובה על הבית וגם להוות חלק משמעותי מהמשפחה.

 

אלסקן מלמוט

אלסקן מלמוט הוא לא גזע של כלבי שמירה, אך יש לו תכונות שיכולות לאפשר לו לעזור בשמירה על הבית. הכלב ידידותי מאוד ונאמן מאוד. לכלב יש ביטחון עצמי גבוה מאוד, ורמת האילוף שלו אינה נחשבת לגבוהה. התכונות הללו גורמות לו להיות נוח מאוד בסביבה ביתית.

כלב טוב לשמור עליו

אולי יעניין אותך גם