חיפוש

מדוע משתמשים בגדר גורים?

גידול של גורים הוא עניין קצת יותר מורכב מגידול של כלבים בוגרים. גורים דורשים באופן טבעי יותר משאבים ויותר תכנון מראש, מכיוון שהאופי שלהם עדיין לא התגבש, והצרכים הפיזיים שלהם משתנים בקצב מהיר יחסית. אפשר להקביל את העניין לתינוק, שההשקעה בו יותר גדולה מההשקעה באדם בוגר. אחד המוצרים שקיימים לגורים הוא גדר גורים. מדוע צריך להשתמש בגדר כזאת? יש כמה סיבות לכך, ותמצאו אותן במאמר הבא.

 

גדר גורים

כמעט כל חנות בעלי חיים מוכרת ציוד שמיועד לגורים. גורים דורשים השקעה גדולה יותר. האופי שלהם רק מתחיל להתפתח, יחד עם הגוף שלהם. לכן, כדי לגדל גורים בצורה הטובה ביותר, צריך להתחשב בעובדות הללו. למשל, התזונה שיקבל גור היא ייחודית, שונה ומותאמת להתפתחות הגוף שלו ולהתנהגות שלו.

מוצר משמעותי שמסייע לגור בשלבי ההתפתחות שלו היא גדר לגורים. מדובר בגדר שאינה גדולה מדי, שתוחמת את הגור. ניתן להציב את הגדר הזאת במקומות שונים בבית, כאשר המקום המומלץ ביותר הוא דווקא במרכז הבית.

גדרות גורים

כלי מוכח לאילוף גורים

אחת הסיבות שבגינן משתמשים בגדר גורים היא אילוף של גורים. אילוף של חית מחמד הוא דבר משמעותי, שכן ככל שהיא גדולה יותר ככה הסיכויים שלה להיות מאולפת יורדים. גדר לגורים מאפשרת אילוף יעיל ופשוט של גור כלבים. הרעיון מאחורי גדר גורים שמטרתה היא לאלף את הגור הוא די פשוט.

הגור שוהה מאחורי הגדר הסגורה במהלך רוב היום. הגדר מוצבת לרוב במקום מרכזי בבית, כך שהגור לומד כיצד עליו להתנהג בסביבה הביתית. ניתן להדגים זאת בצורה טובה עם עשיית הצרכים של הגור. הגור לא יעשה את הצרכים שלו כשהוא בגדר, מכיוון שלא תהיה לו אפשרות להתרחק מהגדר לאחר עשיית הצרכים. יחד עם העובדה שהוא נמצא במרכז הבית, הגור יבין שעשיית צרכים בבית היא דבר לא טוב.

 

מניעת נזק בבית

גדר גורים מונעת נזקים אפשריים בבית שלכם. מכיוון שגורים עדיין לא מאולפים ונחשבים לכאלו שמוציאים יותר אנרגיה מאשר בשלב הבוגר של החיים שלהם, גור שלא נמצא מאחורי גדר יכול להשתולל בבית בנמרצות ולהזיק בכך לציוד.

גדרות גורים

תיחום שמסייע לבעלים

אחד הדברים החשובים ביותר בגידול של גור הוא בקרה עליו. גורים מתקשים יותר לשרוד לבדם, ולכן הם זקוקים ליחס מיוחד. באמצעות גדר גורים ניתן להיות בבקרה מלאה על הגור שלכם. הגדרה לא גדולה מדי ואין לגור אפשרות לצאת ממנה בעצמו, כך שאתם יכולים לדעת תמיד היכן הוא נמצא ולא לחשוש להיעלמותו.

 

סיכום

גדר גורים היא מוצר חשוב בשלבי הגדילה של הגור. ניתן לאלף את הגור בעזרתה, להיות בבקרה על המיקום שלו ולמנוע נזק אפשרי לבית. בחירה נכונה של גדר גורים יכולה לעשות את ההבדל בתהליך ההתפתחות של הגור שלכם.

גדרות גורים

 

 

אולי יעניין אותך גם