חיפוש

3 הדרכים הטובות ביותר לבחור מקלחון לבית

כאשר אנו בוחרים מקלחון לבית, עלינו לשים לכמה דברים חשובים. הדבר החשוב ביותר שעלינו להקפיד עליו הוא לבחור מקלחון איכותי לבית שלנו. מלבד איכות, מקלחון הוא חלק מהבית שלנו ואנו רוצים שהוא יתאים גם לעיצוב שלו. אז הנה כמה דרכים בחור מקלחון לבית שלכם.

 

העיצוב והצבעים

כאשר אנו בוחרים מקלחון לבית שלנו, חשוב שנתחשב בצבעים הקיימים כבר בבית. ישנם צבעים קרים וחמים, והדבר שעלינו לעשות היא ליצור הרגשה שהיא יותר אחידה בבית. בחרו צבע מקלחון שהוא הצבע הדומיננטי ביותר בבית שלכם. כאשר אתם בוחרים את הצבע, רצוי לשים לב למיזוג של צבע המקלחון לבית הצבעים האחרים בצורה הרמונית, כך שהמקלחון החדש שלכם יכול להשתלב בצורה מושלמת בבית החדש שלכם, או בשיפוץ הבית הקיים שלכם.

להבדיל מפעם, כיום יש מגוון רחב מאוד של מקלחונים שמתאימים כמעט לכל סגנון, צורה וצבע. לכן האפשרויות בפניכם פתוחות. אך חשוב לשים לב, שגם האופציות לטעות גדלות יותר. בכדי להימנע מטעויות בתחום הזה, תוכלו להיוועץ עם חנות המקלחונים שמהם אתם רוכשים. הם בעלי ניסיון והם יוכלו לכוון אתכם למקלחון הנכון ביותר עבורכם.

 

האיכות ובטיחות

על בטיחות אי אפשר להתפשר אף פעם. עובדי הזכוכית של מקלחונים נעה בדרך כלל בין 4 ל-10 מ״מ. עובי הזכוכית המומלצת ביותר היא 6 מ״מ, כדי להבטיח שהזכוכית לא תהיה דקה מידי וכך לא תישבר בקלות. במקלחונים שהם מקלחוני פתיחה, מומלץ לבחור בזכוכית של לפחות 8 מ״מ. זכוכית זאת תהיה עמידה יותר מפני שבירה.

 

חשוב לדעת, שבבחירה של זכוכית למקלחון צריכים להיות אקסטרה זהירים. זכוכית למקלחון יכולה להיות מאוד מאוד מסוכנת אם היא נשברת, בטח כאשר אותו אדם הוא בתוך המקלחת וחשוף לזכוכיות. לכן, כאשר אתם רוכשים זכוכית למקלחון שימו לב שהיא בעלת חותמת המעידה על כך שאותה זכוכית עברה חיסום. מאוד מומלץ לגשת לחנות ולזגגות שעליה אתם סומכים בכדי למנוע אסונות ומקרים לא נעימים. אל תיקחו סיכונים ופנו למומחים.

 

היוועצו עם מומחים

בחירה של עיצוב או זכוכית בטוחה מספיק יכולה להיות מורכבת עבור אנשים רבים. אנשים לא תמיד יודעים כיצד לעצב את המקלחון שלהם בהתאם לבית, ובמיוחד לא יודעים איזה רמת בטיחות היא הטובה ביותר עבור המקלחון שאותו הם בחרו. ייעוץ עם חנות ותיקה שעובדת בתחום לאורך שנים, יכולה לתת לכם מענה מדויק לכל ההתלבטויות והחששות שלכם.  המומחים יובילו אתכם לבחירה המנצחת עבור ביתכם. הכנסו ל- https://zhglassk.co.il/מקלחונים/ ותקבלו ייעוץ מקצועי ואמין.

 

לסיכום

בחירה של מקלחון יכולה להיות לעיתים מסובכת. מקלחונים הם פתרון מושלחים לחדרי מקלחת קטנים וחוסכים הרבה מקום, אך צריכים לשים לב מאוד לכך שהמקלחון שלכם בטוח. וכמובן חלק חשוב מאוד זה חלק העיצובי. השאירו את הלבטים באמבטיה, ופשוט היוועצו עם מומחים שיוכלו לתת לכם מענה לכל השאלות ולהעניק לכם בטיחות וביטחון מקסימלי.

 

אולי יעניין אותך גם