חיפוש

זמן שינויים – לרענן את הבית שלך

כל זמן הוא זמן טוב לבצע שינויים בבית. השינויים לא חייבים להיות גדולים ויקרים, אלא גם שינויים קטנים יותר ונקודתיים יוכלו לשדרג לכם את המראה של הבית, ולגרום לו להיות יותר ביתי וחמים. אילו שינויים קטנים תוכלו לבצע בבית שלכם, שייקחו את הבית שלכם צעד אחד קדימה?

 

למלא את הבית בצמחייה ועציצים

אם אתם גרים בתל אביב, או מכירים מישהו שגר בתל אביב (או פשוט אם יש לכם אינסטגרם), ודאי יצא לכם להיתקל לא מעט בטרנד העולה של עיצוב הבתים – ריבוי של עציצים וצמחייה בבית. נדמה שאנשים גילו את עולם המשתלה בתקופת הקורונה, והרגישו שאם הם לא יכולים לצאת מהבית ולראות קצת ירוק וטבע, הטבע יוכל להגיע אליהם בתצורה של עציצים וצמחייה לסוגיה.

כדי לגדל צמחייה בבית אין צורך בגינה גדולה, או אפילו במרפסת. כל מה שצריך הוא מקום שיש בו אור שמש בבית (ואפילו זה לא נדרש אם מדובר על צמחים שלא צריכים אור על מנת לגדול). הצמחים נותנים הרגשה של טבע בתוך הבית, נותנים לו קצת צבע ואופי, ויכולים להוות שדרוג רציני לבית שלכם – במיוחד אם עד כה הצבע השולט בבית היה לבן של הקירות.

 

לשדרג את הגינה בבית שלכם

אם יש לכם גינה בבית, נפתחות בפניכם אינספור אופציות לשדרוג הגינה. תוכלו, למשל, להשקיע בפינת ישיבה קטנה – לרכוש שולחן קטן ועגול, שסביבו שניים או שלושה כיסאות שמתאימים לשולחן, וסביבו לשים מספר עציצים יפים או להציב נרות ריחניים על השולחן. אם אתם רוצים להתפנק עד הסוף, תוכלו לרכוש נדנדה קלאסית מעץ לגינה – שגם נותנת מראה יפה וכפרי לבית, וגם לא תוכלו להפסיק לשבת עליה.

השדרוג הרציני ביותר לגינה, שמתאים בעיקר למי שיש לו גינה גדולה ויכול להרשות לעצמו, הוא להציב בה ג'קוזי או בריכה קטנה ומעוצבת. אלמנטים אלו יוכלו לשמש אתכם בכל זמן שתרצו ולהעביר לכם את הזמן הפנוי בצורה כיפית ומפנקת – אך צריך לזכור שהם דורשים תחזוקה מתמדת ודאגה לאיכות המים (ואף יכולים להוות מקור למשיכת מזיקים).

 

לא משנה איזה שדרוג תעשו – לא לשכוח הדברה למניעת מזיקים!

מזיקים עלולים להופיע בכל בית – בין אם בבית פרטי עם חצר גדולה, ובין אם בבית משותף. העונה המועדפת על המזיקים להופיע בבתים שלנו היא עונת הקיץ, ולכן מומלץ לבצע בבית הדברה עוד לפני שמתחילה עונת המזיקים, וכך למנוע מכם את עוגמת הנפש שבמפגש פנים מול פנים עם המזיקים.

כדי לבצע הדברה, עליכם להזמין לביתכם מדביר מקצועי ומיומן, שידע איזה סוג הדברה הוא המתאים ביותר לבית שלכם ולסביבת המגורים שלכם. על מנת להזמין הדברה לפי אזור בארץ – לחצו כאן, ותתחילו להיפרד יפה מהמזיקים לתקופה הקרובה!

אולי יעניין אותך גם