חיפוש

תרומתם של שטיחים לעיצוב חלל הבית

שטיחים סינטטיים הם הדרך הטובה ביותר לעיצוב הבית בשל האיכות, החמימות והאווירה שהם משרים. מעבר לכך יש להם תרומה ויתרונות בכל הנוגע לעיצוב הבית. המאמר יפרט כיצד השטיחים תורמים לעיצוב הבית.

 

עיצוב מודרני באמצעות שטיחים

עיצוב הבית בסגנון מודרני מונע על ידי מינימליזם וקווים פשוטים כאשרת צבעי הלבן, השמנת, הבז' או האפור הבהיר שולטים ומקנים תחושה שהחללים גדולים ומרווחים. ביחד עם זאת, מומלץ להוסיף פריטים כמו אגרטל, תמונה מודרנית או שטיח שישלימו את המראה העיצובי. אחד השטיחים המשתלב עם סגנון זה הוא השטיח האבסטרקטי בדוגמאות וצבעים שיכולים להוות רקע נעים למראה ללא עומס. לעומת זאת, כשמדובר בסגנון כפרי ניתן לבחור שטיח כזה עם צבעים נועזים שיקפיצו את המראה של החללים.

 

שטיחים המותאמים לסגנון הכפרי

מאחר שעיצוב כפרי מאופיין בצבעים פסטליים, צמחייה וצבעוניות השטיחים הקילים יתאימו להשלמת המראה. מדובר על שטיחים באריגה שטוחה, צבעוניים ומרשימים שניתן לנקות בקלות. הייחודיות שלהם היא בצורות הגיאומטריות שמוסיפות טקסטורה, עניין ואווירה טבעית לחללים. גם שטיחים מסורתיים בעלי צבעים חמים יתאימו לסגנון זה מכיוון שהם ארוגים באיורים אוריינטליים. ביחד עם זאת, הם כבדים ומתאימים לריהוט עתיק וכבד.

 

שטיחים המתאימים לכל סגנון

שטיחים סינטטיים העשויים מפוליאסטר או מפוליאסטר וכותנה נושאים לא מעט יתרונות מבחינה עיצובית. הם מגיעים בצבעים אחידים או בטקסטורות ודוגמאות שונות עם גוונים מרהיבים המתאימים לכל טעם ולכל סגנון. מעבר ליופי שלהם הם משרתים מטרות פונקציונאליות כיוון שהם סופגים בקלות לכלוך ונוזלים וקלים לניקוי. יש להם גימורים ואיכות שאינה פחותה מהשטיחים המסורתיים והם נעימים למגע. היתרון הגדול שלהם הוא שלא יוצאות מהם פלומות ולכן הם עמידים לאורך זמן. באתר https://www.carpetim.co.il ניתן לרכוש שטיחים כאלו במחירים זולים ומשתלמים.

 

כיצד השטיחים תורמים לעיצוב הבית?

השטיחים משלימים את עיצוב החללים בבית ומייצרים אווירה חמה ונעימה כמו שבית צריך להיות. בני המשפחה יכולים להלך יחפים בבית וליהנות ממגע נעים. הילדים יכולים לשבת על השטיחים ולשחק מבלי שיתקררו על הרצפה. ניתן לקשט איתם כמעט כל חלל. חדרי שינה, סלון, פינת אוכל, מסדרון, סף לדלת הכניסה וחדרי אמבטיה. בכל מקום בו יהיו שטיחים תהיה רכות וחמימות. ניתן לבחור בשטיחים על פי הגודל הרצוי לעיצוב.

ישנן סיטואציות בהן נעדיף שהשטיחים יכסו את כל החלל עד הפנלים וסיטואציות בהן נעדיף שיהיו במרכז החלל כאשר יש רווח ביניהם לבין הקירות או שנעדיף להניח אותם בפינות שאותם נרצה להקפיץ. למשל, מתחת לשולחן הסלון, מתחת לפינת האוכל, מתחת לשידה או לאורך המסדרון. לסיכום, מומלץ לבחור בשטיחים שימלאו את הצרכים שלכם וישתלבו בצורה אופטימלית עם העיצוב של החללים השונים. לא חייבים לבחור שטיחים דומים לכל החללים, אלא לגוון ולהתאים את סגנון השטיח לחלל הספציפי.

שטיח מוסיף יופי עיצוב הבית

אולי יעניין אותך גם