חיפוש

כיצד נדע האם ההובלה שלנו גדולה או קטנה – 2 פרמטרים 

לפני כל מעבר דירה אנו מוצאים את עצמנו תוהים: האם ההובלה שלנו מתאימה למוביל שמבצע הובלות קטנות או עבור זה שמבצע הובלות גדולות? בכל פעם מחדש אנחנו צריכים לפנות אל מומחים ולנסות להבין מה התשובה כדי לארגן את עצמנו בהתאם ולפנות אל בעל המקצוע המתאים.

הפעם, לפני ההובלה הבאה שלנו, החלטנו לבדוק את העניין באופן מעמיק ולכתוב על כך מדריך שיסייע לנו לפעם הבאה וגם לאחרים שצריכים את המידע המדובר.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנה בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנה שלנו בכל הנוגע לגודל ההובלה, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל גורמים שיודעים דבר או שניים בהובלות. מדובר במי שביצעו הובלה קטנה לאחרונה ומי שביצעו הובלה גדולה.

שאלנו אותם שאלות מכוונות שאפשרו לנו להוציא בסופו של דבר 2 פרמטרים שיקלו על אחרים. זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך ומסרו לנו את הפרטים. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא לתשובה המיוחלת שרבים חיכו לה.

 

איך תדעו אם ההובלה שלכם גדולה או קטנה? פרמטר מספר 1

תוכלו לדעת בקלות אם ההובלה שלכם גדולה או קטנה בהתאם למספר הארגזים שלכם. מי שמבצעים הובלה קטנה יאפשרו לכם להכניס מספר מוגבל מאוד של ארגזים. במרבית המקרים מדובר במספר מקסימלי של 10 ארגזים. אם תיצרו קשר עם מי שמבצעים הובלה גדולה, אתם עשויים לגלות כי אתם יכולים להגיע גם ל – 100 ארגזים, אתם רק צריכים ליידע מראש את המובילים שיערכו בהתאם.

 

איך תדעו אם ההובלה שלכם גדולה או קטנה? פרמטר מספר 2

אם אתם רוצים לדעת אם מדובר בהובלה קטנה או גדולה, עליכם לבדוק כמה רהיטים גדולים יש לכם, למשל:

  • מקרר
  • מכונת כביסה
  • מייבש כביסה
  • מיטה
  • ארון
  • שידת תינוק ועוד

ככל שיהיו לכם יותר פריטים, כך הסיכוי עולה שיהיה מדובר בהובלה גדולה. שכן, הובלה קטנה מתאימה במרבית המקרים לרהיט אחד או שניים מקסימום.

 

בחירה של חברת הובלה מומלצת

מלבד הידיעה בכל הנוגע להובלה גדולה או קטנה, עליכם גם לדעת אם אתם בוחרים בחברה מומלצת. אנו כאן כדי לומר לכם לשים לב שאתם בוחרים נכון. הרי יש לא מעט חברות הובלה ועליכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים בזו שתבצע את ההעברה על הצד הטוב ביותר, במהירות ומבלי לפגוע בריהוט שלכם. עשו כל שביכולתכם כדי לבחור נכון. פנו אל מכרים ותתייעצו אתם אם צריך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת אם ההובלה שלכם תהיה קטנה או גדולה. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לבדוק את הפרמטרים שצוינו לעיל ולפנות אל חברה מתאימה.

הובלה גדולה

אולי יעניין אותך גם