חיפוש

קוסם או אומן חושים כיצד יודעים את מי להזמין

תחום הקוסמות בארץ מתבסס בשנים האחרונות והופך להיות פופולארי מאוד בעיקר בתחום האירועים הפרטיים. תחום הקוסמות הינו תחום עתיק אשר תמיד היה מרכז העניינים במהלך השנים, אך בשנים האחרונות ביחד עם שינויים רבים שהתחרשו במקצוע העתיק הזה, הפך הוא לאטרקטיבי אף יותר. לכולנו יש כמיהה לחוות התרגשות, תדהמה וגם ייצר ילדתי קיים כמעט בכולנו אשר רוצה לחוות קסם.

משחקי של תעתועים, קלפים, חיות וכדומה – הינם מרגשים ומשמחים תמיד. קסמים הינם תחום אשר בתקופות עתיקות היה קיים וממשי ועם התפכחות האנושות, או התרחקות מסוימת בגורמים על טבעיים – הפכנו להיות הרבה יותר ציניים וחסרי סבלנות לתעלומות ומסתוריות.

כך שדווקא תחום אומנות החושים תופס את מרכז הבמה ביחד עם מופעים המשחקים עם המוח האנושי ויוצרים תחושה של על אנושי ממשי. אז את מי כדאי לכם להזמין לאירוע הבא שאתם מארגנים? קוסם או אמן חושים?

 

מופע של אמן חושים אל מול מופע של קוסם

ראשית, יש לציין שתחום הקוסמות מכיל בתוכו גם קוסמים כפי שצויין ורובנו מכירים העוסקים במשחקי תעתועים וכן גם תחום אומנות החושים נכנסת תחת הגדרת הקוסם. אומנות חושים הייתה קיימת שנים רבות ביחד והופיעה ביחד עם התפתחות הקוסמות. יחד עם המחקרים המתקדמים של המוח האנושי בשנים האחרונות, גם תחום אומנות החושים נתרם מהידע המחודש והפך למשוכלל הרבה יותר.

במופע של קוסם תקבלו מופע מרגש מאוד וקלאסי המשלב זריזות ידיים, אביזרים שונים וכדומה. במידה ואתם גרים במרכז ומחפשים קוסם ליום הולדת במרכז אין ספק שהעצה היא רבה. שכאשר מדובר על מופעי קוסמים אתם תקבלו אווירה של פסטיבל אחד גדול על הבמה, יחד עם מוזיקה, אלמנטים של הומור ושילוב הקהל החוויה שתקבלו תהיה מאוד מרימה.

בשונה מעט מאמן חושים שלרוב המופע הוא פחות תזזיתי וססגוני. לכן, חשו בלהבין מה אופי האירוע אותו אתם מבקשים לארגן. במופעים של אמן חושים אתם יכולים להיות בטוחים שאין אדם בקהל שיישאר אדיש. מדובר על מופעים אשר משאירים את כולם פעורי פה ומופתעים. גם במופע של אמן חושים הקהל משתתף.

לעיתים כל הקהל לוקח חלק ולעיתים קבוצה או יחידים. כך או כך כולם לא ישכחו את המופע וכך גם האירוע שלכם יישאר חד פעמי ומקורי.

 

כיצד מתכננים אירוע כזה?

לאחר החלטתם איזה אמן תרצו להזמין – קוסם או אמן חושים, כעת עליכם למצוא את האמן אשר יתאים לכם ביותר. בארץ ישנה רשימה ארוכה של סוגי מופעי שונים וכן אמנים שונים אשר מציעים את המופע שלהם במחירים מגוונים וצורות רבות. רוב הקוסמים ואמני החושים מאפשרים ללקוחות שלהם לערוך תיאום ציפיות ועריכות במופע כך שיתאים לאירוע בצורה הטובה ביותר ולא תתאכזבו.

קלף בשרוול

אולי יעניין אותך גם