חיפוש

לשמור על סיבולת לב ריאה – עד כמה זה חשוב עבור הגברים?

סיבולת לב ריאה היא היכולת לבצע פעילויות במאמץ פיזי מתון עד מוגבר בצורה מוצלחת לאורך זמן וללא הפסקה. מאמץ זה נגזר בעיקר מהשרירים, אך הוא נוגע גם לכלי הדם, הרקמות וכמובן למערכת העצבים. כמובן שנשים וגברים כאחד צריכים לשמור על בריאותם וכתוצאה מכך גם על סיבולת לב ריאה תקינה, אך במאמר זה נתרכז בחשיבות העניין בקרב גברים.

 

מדוע חשוב לשמור על סיבולת לב ריאה תקינה?

על סיבולת לב הריאה כולם נדרשים לשמור, ללא קשר לגיל או מגדר. אבל גברים נדרשים לשים על כך דגש מוגבר בעיקר בשל הצורך בסיבולת תקינה ליום יחסי מין. במהלך המגע המיני יידרש מהם מאמץ פיזי מוגבר ולכן מי שמעוניין בתפקוד מיני פורה ואיכותי יותר, נדרש לכך פי כמה וכמה.

מעבר לכך, הסיבה הקלינית לשמירה על סיבולת לב ריאה תקינה היא כדי להפחית את הסיכון לאירועים כמו דום לב או שבץ מוחי. סיבולת לב ריאה גורמת לתחושה עצמית ובריאה יותר, מעודדת לפעילות ולפרודוקטיביות וגם מסייעת להפיק הנאה ממנה אפשר להתמיד בפעילות הרצויה לאורך זמן.

 

אז מה עושים כדי לשמור ולשפר את סיבולת לב הריאה?

הדבר המרכזי ביותר לעשות יהיה פעילות ספורטיבית אירובית: ריצה, קפיצות בחבל, אמנות לחימה ועוד. כאשר סיבולת לב הריאה נמוכה, האקט המיני מתקצר ואיכותו נפגעת, מה שכמובן ישפיע גם על ההנאה. מלבד פעילות ספורטיבית, אפשר גם לפנות יותר זמן לנסיעה באופניים, להעדיף מדרגות על המעלית ולבצע הליכות כמה פעמים בשבוע.

וכמובן האופציה הנוספת תהיה להגביר את תדירות קיום יחסי המין. סקס הופך לא פעם לפעילות ספורטיבית משמעותית ורבים מאמינים כי היא אפילו הפעילות האידיאלית לגברים שמעוניינים לשמור על סיבולת לב הריאה שלהם.

 

הדרך להיפטר מבעיות בתחום המיני – ויאגרה 100% טבעית

כדי להגביר את תדירות יחסי המין וההנאה המקסימלית מהם, רבים משתמשים כיום בויאגרה טבעית. מדובר במוצר שמורכב מצמחים אורגניים בלבד, המדמים את פעילותה של התרופה הסינטטית במרשם רופא ובכך משפיעים לטובה על התפקוד התקין ועוצמת הזקפה בחדר המיטות.

לויאגרה הטבעית יש השפעה מוצלחת מאוד על זרימת הדם לאיבר המין, מה שיביא לאקט מוצלח ומשם לתחושת סיפוק טובה יותר, שמגדילה בתורה את תחושת הביטחון העצמי. בונוס נוסף יהיה האפשרות לצרוך ויאגרה טבעית כתוסף תזונה לכל דבר ועניין (בשל הצמחים על המינרליים השונים שקיימים בהם) – דבר שמאושר ובטוח לשימוש בהתאם להוראת משרד הבריאות וללא צורך במרשם רופא.

 

מעוניינים לנסות את הויאגרה הטבעית?

אתם מוזמנים להיכנס לכאן למידע אודות ויאגרה טבעית על שלל יתרונותיה והשפעותיה. האתר שלנו מציע הזמנה של ויאגרה טבעית איכותית ובאישור מלא ממשרד הבריאות, המבוצעת בדיסקרטיות מלאה ועם שליח אישי עד לפתח הדלת.

שמור על סיבולת לב וכלי דם

אולי יעניין אותך גם