חיפוש

האם לכולם יש דירוג אשראי?

לא בטוח שכולכם מכירים את העובדה הזו, אבל חשוב בהחלט שתכירו אותה מעכשיו והלאה – דירוג אשראי הוא אחד הדברים שקשורים אליכם בצורה ישירה, על אף שלחלקכם בוודאי אין מושג מהו. במאמר הקרוב נדבר קצת יותר בפירוט על דירוג אשראי, נבין מדוע חשוב כל כך שתכירו אותו, איך הוא יכול להשפיע לכם על החיים והאם לכולם יש אותו.

 

דירוג אשראי – מהו?

אז לפני הכל, חשוב שנבין מהו דירוג אשראי. ובכן, דירוג אשראי הוא למעשה ציון שאותו כולנו מקבלים, בהתאם להתנהלות הכלכלית שלנו. ההתנהלות הכלכלית שלנו כוללת תשלומי מיסים, תשלומי חשבונות, תשלומים לחברות שונות כמו חברות תקשורת, חברות סלולר ועוד, תשלומים שקשורים בבית שלנו, תשלומים שקשורים בעסק שלנו ועוד.

ככל שההתנהלות הכלכלית שלנו תקינה יותר, כלומר לא קיימים כלפינו שום חובות, אנחנו משלמים את החשבונות שלנו בזמן ועוד, כך הציון שנקבל על דירוג אשראי הוא ציון חיובי יותר.

לעומת זאת, ברגע שאדם מסוים לא מתנהל בצורה נכונה מבחינה כלכלית, קיימים עבורו חובות רבים, הוא אינו משלם את החשבונות שלו בזמן ועוד – דירוג אשראי עבורו יהיה שלילי.

 

דירוג אשראי – משמעויות

אז ראשית, לשאלה הראשונה של המאמר, חשוב להבין שדירוג אשראי הוא בהחלט דבר שאותו יש לכולם. כולנו נמדדים על פי ההתנהלות הכלכלית שלנו, ובהתאם לדירוג אשראי הגופים השונים יכולים להסיק כלפינו מסקנות, ומה בעצם הכוונה כאן?

דירוג אשראי חיובי יכול לאפשר לנו להמשיך להתנהל בצורה כלכלית כפי שאנחנו מתנהלים באופן רגיל בחיי היום יום שלנו. לעומת זאת, דירוג אשראי שלילי מונע מאיתנו לבצע מגוון רחב של פעולות, כמו לקיחת הלוואה מהבנק, משיכת כסף מזומן מהכספומט, הנפקת פנקסי צ'קים ועוד. המשמעות של כל אלו היא אדירה, כמובן, משום שבעקבות דירוג אשראי שלילי אנחנו עלולים למצוא את עצמנו חסומים ומנועים מביצוע פעולות יום יומיות ועצמאיות מבחינה כלכלית.

 

איך אפשר להתמודד עם דירוג אשראי שלילי?

אנשים שקיבלו דירוג אשראי שלילי הם אנשים שמתחלקים לשני חלקים:

  1. אנשים שדירוג אשראי שלילי אכן משקף את ההתנהלות הכלכלית הבלתי תקינה שלהם.
  2. אנשים שדירוג אשראי שלילי שקיבלו אינו משקף בשום אופן את ההתנהלות הכלכלית שלהם, ומדובר בטעות שאותה יש לתקן.

אנשים שמשתייכים לסוג הראשון הם אנשים שיצטרכו לעבוד קשה על מנת לשנות את ההתנהלות הכלכלית שלהם, ובהתאם לאפשר לעצמם לשנות את דירוג האשראי שלהם. אנשים שמשתייכים לסוג השני הם אנשים שיכולים לפנות לחברת BDI לבדיקה מחודשת של הנתונים שלהם, ובהתאם להעניק להם דירוג אשראי חדש – חיובי.

 

תיקון דירוג אשראי – לא עושים את זה לבד

תיקון דירוג אשראי הוא דבר שאותו כדאי לבצע עם אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים, מכירים את ההליך ויכולים לעבור אותו במקסימום הצלחה. היכנסו לאתר clean-bdi.co.il ותוכלו להנות מליווי מקצועי לאורך תיקון דירוג אשראי.

דירוג אשראי

אולי יעניין אותך גם